Gå til innhold

Jon_A: E30/"M3"/M50 Motortrøbbel.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff... lite update her gitt!!

har fått montert plata i forkant mellom m3-bakskjerm og orginale hjulbue på venstre sida også nå.

venter på en vi kjenner som skal sparkle for oss, å en annen som skal hjelpe oss med M50`en.

så venter vi fortsatt på panser, sideskjørt, front og hekk fra Rune Hansen.

Har begynnt å pusse ned framskjermene og a-stolpene også.

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Snadder! Dette blir bra vil jeg tro, gleder meg til å se bilen når den er ferdig, kommer sikkert til å skille seg ut! :D Det blir kanskje på autoslalom i august, eller? :lol: Det er forresten jeg som eier den svarte E30 som sto på Eide her for en stund siden. Har selv bytta motor til M50B25 nå, bilen ble myyye bedre å kjøre og et bedre drag :P

Dere må bare si ifrå hvis dere trenger noe hjelp med tanke på motorbyttet :wink:

Jeg kommer til å følge med videre her ja :D Stå på!

Skrevet

jeg såg deg akoratt for sent, men såg at du hilsa :D

vi har sikra oss hjelp til m50 bytte, men hører ikke noe til ham :)

gleder oss til å oppleve m50 i e30, har tro på d kan bli bra.

må få se ditt bygge en dag også :)

Skrevet

Ja, jeg kunne jo tatt turen til mekkeredet deres en dag å sett prosjektet deres :D Så kunne du ha sett mitt bygg også ja:) Hvor er det dere holder til egentlig? :)

• 2 weeks later...
Skrevet

bimerlars: Grenrøyra er vell egentligt til e36 ja, men vi håper vi skal få dem til å passe.

Mulig dem må modifiseres da.

E36Cab1: Motoren skal være i bra stand, så i første omgang skal den kun pusses ned og lakkes..

Motoren er tørr og fin, og skal ha fungert bra da vi kjøpte den av Kimmit..

Skrevet

Arti prosjekt å kikke på det her... ja å forsåvidt alle andre å som e flink og gjør fint arbeid.

Sjøl har æ bare hadd bmw ett års tid no, så synes jo å at æ lære mye om bilen med å følge me på sånnt her. Det kan jo være nøtti før æ no hiv mæ til på ett litt lengere prosjekt sjøl.

Ja å lykke t videre.

• 2 weeks later...
Skrevet
jaja.. har fått alle delene i går me... snart ferdigge å sparkla å på vei i lakkboksen..

:P

såpass :shock: Vente ennå på dei Forba... baksjermane eg, an tar jo ikje tlf :? Vis an ikje tar tlf før koed åpen ijenn fra ferie så bestille eg fult evo kit derfra. kan jo ikje venta i lenger nå, kvar gong eg snakke me an så seie an an ska senna d :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...