RoaldJ Skrevet Juni 12, 2008 Skrevet Juni 12, 2008 huff... lite update her gitt!! har fått montert plata i forkant mellom m3-bakskjerm og orginale hjulbue på venstre sida også nå. venter på en vi kjenner som skal sparkle for oss, å en annen som skal hjelpe oss med M50`en. så venter vi fortsatt på panser, sideskjørt, front og hekk fra Rune Hansen. Har begynnt å pusse ned framskjermene og a-stolpene også.
Steven Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Snadder! Dette blir bra vil jeg tro, gleder meg til å se bilen når den er ferdig, kommer sikkert til å skille seg ut! Det blir kanskje på autoslalom i august, eller? Det er forresten jeg som eier den svarte E30 som sto på Eide her for en stund siden. Har selv bytta motor til M50B25 nå, bilen ble myyye bedre å kjøre og et bedre drag Dere må bare si ifrå hvis dere trenger noe hjelp med tanke på motorbyttet Jeg kommer til å følge med videre her ja Stå på!
RoaldJ Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 jeg såg deg akoratt for sent, men såg at du hilsa vi har sikra oss hjelp til m50 bytte, men hører ikke noe til ham gleder oss til å oppleve m50 i e30, har tro på d kan bli bra. må få se ditt bygge en dag også
Steven Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Ja, jeg kunne jo tatt turen til mekkeredet deres en dag å sett prosjektet deres Så kunne du ha sett mitt bygg også ja:) Hvor er det dere holder til egentlig?
RoaldJ Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 er dårligt med skruing nå, siden Jon a. er på sydentur.. holder til på Klubben... mellom Brekke og Eide..
RoaldJ Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 update!.... nye deler! grenrøyr: Skruer å deler: olje pick-up:
RoaldJ Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 bimerlars: Grenrøyra er vell egentligt til e36 ja, men vi håper vi skal få dem til å passe. Mulig dem må modifiseres da. E36Cab1: Motoren skal være i bra stand, så i første omgang skal den kun pusses ned og lakkes.. Motoren er tørr og fin, og skal ha fungert bra da vi kjøpte den av Kimmit..
fjøla Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Arti prosjekt å kikke på det her... ja å forsåvidt alle andre å som e flink og gjør fint arbeid. Sjøl har æ bare hadd bmw ett års tid no, så synes jo å at æ lære mye om bilen med å følge me på sånnt her. Det kan jo være nøtti før æ no hiv mæ til på ett litt lengere prosjekt sjøl. Ja å lykke t videre.
leif harald Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Har dere hørt noe fra rune hansen om glassfiber delene eller?
RoaldJ Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 jaja.. har fått alle delene i går me... snart ferdigge å sparkla å på vei i lakkboksen..
leif harald Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 jaja.. har fått alle delene i går me... snart ferdigge å sparkla å på vei i lakkboksen.. såpass Vente ennå på dei Forba... baksjermane eg, an tar jo ikje tlf Vis an ikje tar tlf før koed åpen ijenn fra ferie så bestille eg fult evo kit derfra. kan jo ikje venta i lenger nå, kvar gong eg snakke me an så seie an an ska senna d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå