Gå til innhold

Pwrflex: Bmw 320i E46 -98

pwrflex
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Var vel på tide å lage tråd om bilen min. Som topic sier er det en E46 320i limo 98 modell. Kjøpte den i 2006 hos Brages Ålesund. Den fremstod da som original. Den var veldig pent stelt, hadde bare gått 107000 og den har full servicehistorikk. 1 eier på den.

Siden den gang har jeg byttet Lykter all over, senkefjærer (40/35), effektanlegg (supersprint fra grenrør til bakpotten som er fra Sebring). Kom også på 17" hjul nå i vinter. Bmw Business spilleren vart byttet ut med en spiller fra Pioneer :D

Planer til sommeren er 19", justerbart senkesett, kn filter, helsoting og M-Tech Styling. Skulle gjerne hatt et par hundre hester til, men blir vel bare cruisebil inntil videre :D

Legger ut bilde fra alt jeg har gjort siden jeg fikk bilen..:)

MadsEspen005.jpg

Front.jpg

bak.jpg

6er.jpg

Måtte bygge opp litt for å få garasje jekken under :P

bryllup142.jpg

bryllup143.jpg

bryllup144.jpg

bryllup145.jpg

bryllup148.jpg

bryllup149.jpg

bryllup150.jpg

bryllup153.jpg

bryllup156.jpg

bryllup154.jpg

Fjernet Emblemet :P

MadsE.Divbilde520.jpg

Før polering

MadsE.Divbilde521.jpg

MadsE.Divbilde522.jpg

MadsE.Divbilde523.jpg

Nytt eksosanlegg :twisted:

MadsEDivbilde763.jpg

MadsEDivbilde766.jpg

MadsEDivbilde767.jpg

MadsEDivbilde768.jpg

MadsEDivbilde769.jpg

MadsEDivbilde771.jpg

MadsEDivbilde774.jpg

2x90

MadsEDivbilde778.jpg

MadsEDivbilde779.jpg

17 Tommerene :D

MadsEDivbilde843.jpg

MadsEDivbilde844.jpg

MadsEDivbilde848.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er fin den! Men de demperne tror jeg at jeg ville bytta når du først skal ha på senkefjærer, de så passe morkne ut ;)

Jeg ville heller ikke hatt enderøra så langt UT, men det er MIN mening da :)

Vart bare satt på pga trang økonomi og høy bil+ fordi jeg skal ha justerbart til sommeren kommer :D

Enderøra stakk mye lenger ut før jeg fikk på Supersprint røra. Blir vel bedre når jeg får på annen bakfanger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har lyden blitt med supersprint osv? Blir det overkill eller er det bare behagelig?

Jeg har rustfritt eisenmann fra kat og bakover og synes det er akkurat passe, derfor jeg lurer nemlig!

Fin bil og deilig farge! Gå for M-tech! Rieger er jo ikke noe særlig på en så fin bil! Synes jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bilen så strålende ut med nye blinkers og senk. Hvilke senkefjærer er det du har brukt? Vurderer selv lignende senk, men er usikker på høyde og komplikasjoner ved å bare bytte fjærene. Har du noen erfaringer (gode/dårlige) med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!! :)

Richie85: Storfornøyd med fargen på den. Ikke sånn liksom alle andre har:D Bråker litt mer med Supersprinten og Sebringen. Men jeg syns det bare er behaglig :P Vurderer sterk M-Tech nå! Noen som vet hvor jeg får kjøpt de billig? Uff.. Vil ha sommer og sol igjen snart så jeg får vaska og polert den skikkelig 8)

EirikL: Blir nok M-Tech istedenfor:)

foo: Tnx. Bruker Supersport 40/35. Kjøpte de hos Gs. De mente at kjøpte jeg noe lavere kom jeg til å slå sammen demperene og ødelegge de. Bytte fjærene var ingen sak..:) Har ikke hatt noen problem de. Så er bare å kjøre på :twisted:

Vurderer å bytte ut blinklysa me de her--->

8001.jpg

7970.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...