pwrflex Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Kjørte over 100 km med det på søndag og må si jeg vart meget imponert over det Ligger godt på i svingene og jeg syns det var bedre å kjøre med det, enn det som sto på. Demperene som sto på havna i søppelhengeren Så jeg har noen senkefjærer om noen er interressert. 40/35 Brukt litt over 1 år.. Blir vel å teste settet på autoslalom søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Fikk inn M- mattene også her en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Da gikk topplageret på venstre demper bake i helgen! Var en jævlig smell gikk bak å sjekka og slik så det ut! Så nå vurderer jeg å kjøpe K-Sport topplager istedenfor original!! Tatt fra Gs. Info: Ekstra sterke topplager bak, egner seg bra på biler som er senket eller du skal ut på bane å kjøre, topplagrene er som bilde viser.GS bildeler hovedleverandør for K-sportracing sine produkter i Norge til BMW, så hvis du ønsker k-sport til din BMW så er det kun oss som kan levere dette.Vi har god erfaring med disse produktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 de topplagrene kan jeg annbefale.. bruker de på E30`n, og merka ganske bra forskjeld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 På hvilken måte? Stivere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Ja... Da jeg gynget på bilen med de gamle lagrene så kunne du se de "gav etter". Med disse er det betraktelig indre bevegelse.. Det spørs selvfølgelig hva du er ute etter da. Men med stivere dempere så er det som regel noe som gir etter til slutt, og da først og fremst foringer. Så det vil nok svare seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Så sant så sant.. Men skal nok bli enda stivere til sommeren bilen så er vel bare å skifte ut det som er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 hehe.. ja foresten, hvordan er supersport coiloverene etter noen mnd i bruk? fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Ja, ganske! Ligger godt i svingene og artig å ha med i sladd Helt annen kjøreglede enn med originaldemperene! Er å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pwrflex Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 vurderer ¨nå å selge bilen da jeg er på jakt etter noe nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå