Gå til innhold

Min E36 Coupe, og motorsykkel :O

maurtin
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil du har der.. nett skomlest gjenom tråden din..

ser bra ut dette.

meget fint blitt.

ikkje alltid like lett å styla bil når lommebok kniper gjen, men viss man tar litt nå og litt da ,så blir det bra..

kor masse har du senka bilen din.. skal til å senke min så snart eg kommer heim fra jobb, men klare ikkje heilt å besteme meg for bare fjærer eller heile driten.

ka du har, bare fjærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :)

jeg har nye dempere og fjærer rund hele bilen fra weitec. 30mm senk fremme og 0mm bak. Anbefaler deg å senke minst 15mm bak, blir for høy slik det er orginalt iallefall. Litt av grunnen til at jeg kjøpte både fjærer og dempere var at de som stod på bilen var flere år gamle og uansett var modne for utskiftning.

///Mysild: spørs om det må bli lister da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :)

jeg har nye dempere og fjærer rund hele bilen fra weitec. 30mm senk fremme og 0mm bak. Anbefaler deg å senke minst 15mm bak, blir for høy slik det er orginalt iallefall. Litt av grunnen til at jeg kjøpte både fjærer og dempere var at de som stod på bilen var flere år gamle og uansett var modne for utskiftning.

quote]

Tenkte å satse på desse til min bil.. Passelig høyde med 40\15 + det er jo eit comfort kit . kjekt å ha noko så er godt å kjøre med.

Vil kunna ha folk med meg i bilen og at den ikkje skal subba..

http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... imgActive=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt oppi tråden her at du vurderte parklys i blinklysa dine foran.. istedet for å borre hull i de du har nå, hadde jeg heller bestilt orginale blinklys med parklys kobling på GSbildeler ;) på tilbud til rett over 400,- nå! den er det lagt opp kabel og pæresokkel også.. Fin bil forresten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det og takk for tips :D

edit: hvor fant du den sokkelen på GS nettbutikken?

Hmm, mener den skal følge med.. eller så bruker du bare pæresokkelen fra parklyset i hovedlykta.. tar du bare ut den og putter den i parklyshullet i frontblinkern. Veldig lett når du ser det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...