Dirty Skrevet Desember 27, 2008 Share Skrevet Desember 27, 2008 m3 lister ingentvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2008 hm hm hm.. eneste jeg føler at istene kansje "forsvinner" litt siden bilen min er svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 lister... de vanlige er fæle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Flott bil du har der.. nett skomlest gjenom tråden din.. ser bra ut dette. meget fint blitt. ikkje alltid like lett å styla bil når lommebok kniper gjen, men viss man tar litt nå og litt da ,så blir det bra.. kor masse har du senka bilen din.. skal til å senke min så snart eg kommer heim fra jobb, men klare ikkje heilt å besteme meg for bare fjærer eller heile driten. ka du har, bare fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 takk for det jeg har nye dempere og fjærer rund hele bilen fra weitec. 30mm senk fremme og 0mm bak. Anbefaler deg å senke minst 15mm bak, blir for høy slik det er orginalt iallefall. Litt av grunnen til at jeg kjøpte både fjærer og dempere var at de som stod på bilen var flere år gamle og uansett var modne for utskiftning. ///Mysild: spørs om det må bli lister da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 mhm du har det jo gående nå så... hvis ikke kan du jo kjøpe m3 speil... en ENDA finere oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 takk for det jeg har nye dempere og fjærer rund hele bilen fra weitec. 30mm senk fremme og 0mm bak. Anbefaler deg å senke minst 15mm bak, blir for høy slik det er orginalt iallefall. Litt av grunnen til at jeg kjøpte både fjærer og dempere var at de som stod på bilen var flere år gamle og uansett var modne for utskiftning. quote] Tenkte å satse på desse til min bil.. Passelig høyde med 40\15 + det er jo eit comfort kit . kjekt å ha noko så er godt å kjøre med. Vil kunna ha folk med meg i bilen og at den ikkje skal subba.. http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... imgActive= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 det der settet der er sikkert bra med passelig senk Når jeg hadde stappfull bil, fullt bagasjerom og de i bilen hadde attpåtil bagasje i fanget så hadde jeg fortsatt litt klaring til dekket, men ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Pen bil du har maurtin Syns det er rått med sort bil å oransje blink foran! Gå for sidelistene du, det gjør seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 takk for det ja ser ut som de de fleste synes sidelister blir best.. Så neste oppgradering blir vel m-tech sideliser da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Lister ja..uten tvil. Pen oppgradering på alle E36. Så skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Lister ja..uten tvil. Pen oppgradering på alle E36. Så skjørt speil først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Ser litt oppi tråden her at du vurderte parklys i blinklysa dine foran.. istedet for å borre hull i de du har nå, hadde jeg heller bestilt orginale blinklys med parklys kobling på GSbildeler på tilbud til rett over 400,- nå! den er det lagt opp kabel og pæresokkel også.. Fin bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 takk for det og takk for tips edit: hvor fant du den sokkelen på GS nettbutikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 takk for det og takk for tips edit: hvor fant du den sokkelen på GS nettbutikken? Hmm, mener den skal følge med.. eller så bruker du bare pæresokkelen fra parklyset i hovedlykta.. tar du bare ut den og putter den i parklyshullet i frontblinkern. Veldig lett når du ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå