maurtin Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 ok, takk for tips da skal jeg kikke på det i nærmeste fremtid. Eneste jeg ikke liker er å måtte kjøre med hjertet i halsen hele tiden, for dette er vel strengt tatt ikke lov. Er vel 2000 kr i bot for noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 er vel mye de er strengere på en dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 får håpe det. Mange nyere biler ha jo oransje parklys i tillegg til valige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 jeg har kjørt rundt med oransje parklys i frontblinkerne i over en mnd nå, og er en deeel politi rundt her, og de har ikke sagt noe ennå iallefall.. Og er mange nye biler som kommer med dette orginalt, så bør ikke være noe stort problem tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 da har dr_S og Ad|oS fått viljen sin og jeg har handla meg M-tech skjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Kommer du nok ikke til å angre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 nei blir nok bra, må bare få på lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 M-sidekjørt er egentlig det som mangler på e36r flest når det gjelder m styling..sjønner ikke det helt,syns det setter prikken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 rompa er ikke like viktig, men front, speil og lister er viktigst for meg, så kommer skjørt... ser litt rart ut med de små listene og de stygge orginalspeilene men nå har du begynt å handle deler, så nå får du fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Listene kan jeg være enig i, men speila synes jeg faktisk er OK.. men har stoppet å handle for denne omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 jo ok... mye som er ok... vanlige lykter er OK, men ikke mer enn det du har jo en stund til å handle på så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 spørsmål anngående sideskjørt. Det følgte med masse klips, borremal osv, mener litt skeptisk på hvordan jeg skal gjøre dette. Har lest meg frem til at mange driter i å borre i kanalen å fester skjørtet med sikafleks/tech7 istedet, blir det bra nok og tett nok? Hva er egentli vitsen med de to hullene i skjørtet der jekkhullene i kanalen er? En detaljert DIY hadde engetlig gjort seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 10, 2009 Share Skrevet Januar 10, 2009 Er en diy jeg fant på www.bimmerdiy.com http://www.geocities.com/e36rulz/M3Side ... stall.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2009 takk for den, har kikket litt på den og blitt noe klokere, men sitter fortsatt igjen med litt spørsmål. Er egentlig skeptisk på å borre i kanalen med tanke på rust... Uansett er det ikke noe hastverk lastverk ennå, må lakkere dem først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 søren klype! Utetemperaturen har variert mellom -37 og +50 grader, så viste det seg at det bare stod igjen 2 ledningsender igjen der følern skulle være.. la gå, kjøpe ny da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå