///Mysild Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 hold boremalene oppe til kanalen slik de skal være bor noen av hullene, eller alle, og put inn tectyl eller lakk! hullene i skjørtene skal jo være der for å få inn orginaljekken, og de plastgreiene som er i kanalen må du skru ut jeg festa mine med tech7 og alle klipsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 ok da ble jeg litt klokere. Om jeg bårer skal jeg ikke spare på tectylen iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Sol, sommer og sommerhjul 3-4mnd igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Deilig bilde se på dette nå Meget pent med sort bil å oransje blink..hadde aldrig trodd det var så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 meg som har redigert det bildet også hoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Du er så flink atte Mysild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 takk takk heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Takk til Bimmersimen og cred til ///Mysild! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Leste gjennom hele tråden din nå og syns bilen blir bare finere og finere Har du montert sideskjørtene nå? Skal til å montere mine snart også men har ikke så veldig lyst å borre i kanalene heller:S Fikk du en sånn tynn "sideskjørt" i tillegg til sideskjørtene kansje? jeg fikk en som sikkert skal stå under eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 hei og takk for kommentar:) har ikke montert sideskjørt enda, blir nok når våren kommer. Der følgte med en sånn tynn en ja, det er borremalen, som viser hvor du skal borre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 denne så bra ut! likte de oransje blinklysa, skiller seg litt ut som du sier på en god måte;) lurer litt på d selv på min e39:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 litt OT: men lurer litt på vilken dim på boren skal ein bruke.. ? lurer vel litt på det du og maurtin .. Sorry for eg lånte tråden din.. PS: Lekkert bilde langer oppe på siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 takktakk jo det går fint:) lurer egentlig på det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 åja, tenkte de tynne greiene skulle stå under jeg haha Ska montere mine til våren jeg også tenker jeg. er så mye salt på veiene nå og sånn. Gidder ikke begynne med borringa. Men det med tjukelsa på borren så regner jeg med at "vi" skal gå ut ifra disse klipsa eller hva de heter som skal i hullene da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå