///Mysild Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 litt OT: men lurer litt på vilken dim på boren skal ein bruke.. ?lurer vel litt på det du og maurtin .. Sorry for eg lånte tråden din.. PS: Lekkert bilde langer oppe på siden.. "trappebor" er geniale til slikt arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Fåt lakka skjørtene eller maurtin?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 nei, ikke ennå. Må bli varmere i været, så blir nok tatt utpå våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 Okei Planer om å handle noe annet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 nei nå tror jeg at jeg må gi meg, skal kjøpe mej tung motorsykkel, så den blir førsteprioritet en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 18, 2009 Share Skrevet Februar 18, 2009 nei nå tror jeg at jeg må gi meg, skal kjøpe mej tung motorsykkel, så den blir førsteprioritet en stund Vilken sykkel er du på jakt etter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2009 Har suzuki rundt 2001mod SV650 litt i kikkerten, eller så blir det en 600/750-racer fra rundt '96 og nyere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Februar 27, 2009 Share Skrevet Februar 27, 2009 Martin lofta ut ette en go fis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 jaja, lite nytt med bilen siden sist. Kjøpt meg skilt av nyetypen, de koster ikke lenger 500 kr, men 100 kr Skjørt får lakk iløpet av mai kan jeg tenke meg. uansett så har bimmern fått konkuranse, iallefall på fineværsdager. Har kjøpt meg en '97 suzuki gsx-r 750. Sparker godt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Blir nok ikke vannskelig å velge kjøretøy på finværsdager nå nei.. Så jo rimelig strøken ut den sykkelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 hehe, bare synd jeg ikke har lappen på tung sykkel enda Sykkelen er bra den;) fargen ser litt trist ut på bildene, men den er egentlig veldig fin! synes jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Fin bil og Sykkel Har sett bilen din og møtt deg et par ganger i ålesund faktisk . Kosta det bare 100kr for nye skilt nå ? det var jo billig, må handle inn skilt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 takk for det:) ja eneste grunnen til at jeg kjøpte nye skilt var prisen;) hehe, gøy å bli lagt merke til. du får blinke med lysa neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Jess , ska gjør det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå