-Anders- Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Bilen ble aaalt for høy! Hvordan senk hadde du før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 hehe, hadde 40/40 på før, og kunne jeg ikke ha på sommerhjula. Den skal kunne tåle å ha passasjerer bak og bagasje, så har nok sine praktisk grunner Hagenisse: må nok innrømme at jeg ble lettere inspirert av gamleblilen din ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 hva er felgdimmen og dekkdimmen din da? og innpress? de er jo 7.5 og 8.5 et 41 orginalt, med 235/40 foran og bak... og du skal senke mye før det subber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 215/45 R17, nexendekk. Uorginale felger 8" alle 4. ET35. Ble lettere sjokkert da jeg så de var for store. Kunne ikke kjøre uten at det subbet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 hmmm... hadde nexen dekk, med 235/40 r17 med et 35, og de subbet ikke med 40 senk på en 318, og nei den var ikke valset... men det var tett heeh... ble finere med signaturen din nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 mulig den hadde seget en del bak da... men har vansker med å forstå at den kan han seget så mye som 1,5 - 2 cm? uansett gjort er gjort signaturen ble litt ryddigere ja... Får man M3 diffusor til orgfanger med plass til bare ett enkelt enderør? Har ikke planer om å invistere i effektnalegg med dobbel endestuss så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 aldri godt å si hehe... ja, er fult mulig det... se på ebay, er nok billigst å kikke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 ebay.. skeptisk billigst å kikke ja! dyrere når man kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 du skjønte hva jeg mente eller så må du vel på koed, schmiedmann o.l. ebay er kjempegreit, når man kjøper av forhandler og gjennom paypal... da får man pengene igjen, hvis varen ikke kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 flott linselus da.. men ingen nye updates. Må få fingeren ut og få lakk på fronten min snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Må få på fronten no då... Stilige bilde ta 320en og "m6"en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 yes, fronten blir nok montert umiddelbart etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 kjeme bort og går i veien ej då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 hvem sin 6'er er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Er nok pga billigdekk det subba.. Jeg hadde noen billige drittdekk (Federal?) bak på is'en før, de subba. Men når jeg bytta de ut med Dunlop SP9000 i samme dimmen subba det ikke Btw, litt harry å sette M6 emblem bak og i gjellene vel på den 6-serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå