EirikL Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Hvis det ikke er M6, er det ikke en M6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 nei det er ikke en M6, men pen er den! sikkert dyr og. Driver å hiver på fronten nå. Men den grillnettingen som følgde med, hvordan festes den? Bare noen hull der de små pinnene stikker ut på fangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Du skal tre nettingen inn på de tappene. Er små hull rundt netttingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 ja det skjønner jeg, men den sitter ikke fast akkuratt..hm hvilken leppe burde jeg kjøpe? Litt lyst på splitters.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Litt mange som har GT-splittere for tiden, så du kan jo evnt gå for Max Velocity leppa. Bygger ikke så mye ned, så trenger ikke være bekymret over å miste så mye fremkommelighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2008 ja, men ingen heromkring som har det Hvordan ser denne Max Velocity leppa ut? huff, bikka 180.000km her forleden dag. har uansett den leppa som følgte med fangeren, i den pakken til st-import. Perfekt passform forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Det ble mye penere med den fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 DTM-leppa som følger med fangeren kan du jo ha uansett Ser dumt ut med M3 fanger uten den på... Max Velocity leppa ser slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 ble jo helt en anna bil med M front synes også det er tøft med oransje blinkers på bilen din vurderer det litt selv faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 takktakk;) Dtm leppa skal på idag tenker jeg. Bare å skru den oppi fangeren? Oransje blinkers er tøft! Mange som ikke synes det dog, men det er deres problem. En som sa at jeg burde bytte om til hvite, så spurte jeg hvorfor, og da kunne han begrunne det med "alle andre har jo hvite" Hvem selger den leppa da ad|os? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 er jo tøft med hvite også, men oransje blir litt mer anonymnt og jeg liker det tøft med en bil som går bra uten Emblemer og litt anonym look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 trallala. leppa montert. Lurer på å kjøpe en slik cupleppe, men koster jo det samme som fangeren.. hva koster det for nytt skilt? Hadde vel kansje blitt pent med nyetypen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Reklamere litt for dette flotte forumet. Polert idag. Ikke lagt på voks da det er omtrent håpløst å få tak i skikkelig voks heromkring. Tror jeg skal få tak i en sånn meguiars techwax (?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 dette ble jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Kan absolutt anbefale meguiars tech wax. Gir en helt sinnsyk dybde og glans i lakken. Forresten flott bil. Og ikke dum med oransje blinkere heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå