Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei det er ikke en M6, men pen er den! sikkert dyr og. Driver å hiver på fronten nå. Men den grillnettingen som følgde med, hvordan festes den? Bare noen hull der de små pinnene stikker ut på fangeren...

Skrevet

Litt mange som har GT-splittere for tiden, så du kan jo evnt gå for Max Velocity leppa. Bygger ikke så mye ned, så trenger ikke være bekymret over å miste så mye fremkommelighet

Skrevet

ja, men ingen heromkring som har det :P

Hvordan ser denne Max Velocity leppa ut?

huff, bikka 180.000km her forleden dag.

0vkqcsbk7ltjhmmgl0nr.jpg

6jhxumgcv9k5na3kibm7.jpg

db8h9h7yadgt5e2m3kse.jpg

har uansett den leppa som følgte med fangeren, i den pakken til st-import. Perfekt passform forresten!

Skrevet

takktakk;)

Dtm leppa skal på idag tenker jeg. Bare å skru den oppi fangeren?

Oransje blinkers er tøft!:P Mange som ikke synes det dog, men det er deres problem.

En som sa at jeg burde bytte om til hvite, så spurte jeg hvorfor, og da kunne han begrunne det med "alle andre har jo hvite"

Hvem selger den leppa da ad|os?

Skrevet

er jo tøft med hvite også, men oransje blir litt mer anonymnt og jeg liker det :wink: tøft med en bil som går bra uten Emblemer og litt anonym look :)

Skrevet

trallala.

leppa montert. Lurer på å kjøpe en slik cupleppe, men koster jo det samme som fangeren.. :x

qdfkiaylh760l8lmqaci.jpg

39hk855ud87d9l8t0iay.jpg

yiqev96zb2pga17vc7xy.jpg

hva koster det for nytt skilt? Hadde vel kansje blitt pent med nyetypen..

Skrevet

Reklamere litt for dette flotte forumet. Polert idag. Ikke lagt på voks da det er omtrent håpløst å få tak i skikkelig voks heromkring. Tror jeg skal få tak i en sånn meguiars techwax (?).

vfueoepc1ldek76bmf52.jpg

155qb7ajfjesc3lf3a6j.jpg

Skrevet

Kan absolutt anbefale meguiars tech wax. Gir en helt sinnsyk dybde og glans i lakken.

Forresten flott bil. Og ikke dum med oransje blinkere heller :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...