maurtin Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 ramla over noen veldig billige grenrør på Ebay. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0273894630 Litt skeptisk med tanke på passform og om det i det hele tatt er vits på en bil med org eksos... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 Øker man ikke effekten med 5-8% med grenrør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Share Skrevet August 12, 2008 hmmm... har ført 3-5 ca... men det er med fullt system... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 12, 2008 Forfatter Share Skrevet August 12, 2008 tror jeg dropper det, hørt mye dritt om de billige fra ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Da har jeg kjøpt Supersprint effektanlegg fra Dirtydicky. Satser på jeg har det til helga;) Lei av den bråkete eksoslyden jeg har nå! kansje jeg skal ta opp et lydklipp og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Meget pen tralle du har Vart ein heilt annar bil med den M fangaren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 jo tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Hadde lite å finne på så tok faktisk bryet å kjøre litt rundt på bygda for å finne en plass å ta bilder. Aldri gjort dette før, så åpen for lærdom! Fant ei kai med noen svære dunger grus som så bra ut, men der stod en hel haug med polakker å fiska så den sjangsen tok jeg ikke jeg er klar over at bilen er litt høy, og at høyre parklys lyser sterkere enn venstre, samt at eksosanlegget henger litt skjevt. Eksosanlegget er nylig montert og er av merket supersprint. Får M3 look diffusor denne uka så gidder ikke justere inn eksosanlegget for å så justere en gang til når diffusoren er på. uansett her er noen bilder. Kameraet er et billig HP kompakt festkamera og Stativet er to skjelvende hender. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 mye tøffe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 jajo, så jo greie ut et par av dem, men kan jo ikke sammenlignes med speilreflekskamera! Dessuten så var det litt hastverkprega hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 nei, men de var jo ok... du kan jo "bygge" stativ og sette iso på lavest mulig hehe... jeg har kjøpt speilrefleks sjekk her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 joda, mye potensiale! Har sett de bilda dine, og de ser jo ekstremt bra ut! Har forresten vært å henta en M3 diffusor med siggsyk her på forumet, hygglig kar. Nå må den pusses og lakkes i matt sort så er jeg mer eller mindre i mål. Ny og forhåpentligvis mindre evneveik photosession når den er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 org? eller kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 kopi kan man vel kalle det. Passer orginal bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå