///Mysild Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 ja nå er diffusoren på og eksosanlegget mer eller mindre rett. Men lurte på, siden jeg allerede har oransje blinkers, å lage til slik at blinkersene lysere svakt, slik som parklys. Såg det på en E36 her forleden kveld og det så veldig bra ut! Amerikanske utgaver har vel dette org? han luringen der har vel tatt alt lys fra parklyset noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenB Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 No offence, men jeg syntes det blir rart med oransje blinkere forann og hvite bak, virker som du ikke er ferdig med bilen på en måte.. Personlig liker jeg ikke hvite eller oransje, men heller dem svarte klare en får kjøpt, som ligner veldig på hovedlyktene.. Passer perfekt til alle bil farger. Men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 hehe, tåler saklig kritikk bare fint det! Har vurdert sorte frontblinkers, men føler da at bilen forsvinner i mengden (er ikke rent få E36 her i strøket). Har baklykter liggende men tviler på de havner på igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Har forresten vært å henta en M3 diffusor med siggsyk her på forumet, hygglig kar. Nesten rett nick! ;p Hehe. Ser bra ut med diffusoren! Sleng ut flere bilder! Begynner å bli komplett nå! Kun nye skilt! Tehe ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 hehe joda, tenkte på en liten photosession når bilen er vaska og jeg har kamera tilgjengelig. Nye skilt er stadig til vudering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 er nok ikke lov nei... kunne vært tøft, men blir du stoppa, må du vente deg ei bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hadde håpt å feste skiltet i nettingen på fangeren.. Men neida.. Da blir det jo borte under det andre skiltet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 hum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 litt feil kevin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Bilen er egentli "ferdig" nå, mye jeg kunne tenke meg å gjøre, men har begynt på skole igjen så må begrense utgiftene mine... Mulig det kommer en frontleppe. Uansett: bilder. Rått og Råte Preget av mye lys, triste bakgrunner og en sjelvende hånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 skift til m3 lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Og skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Bilen er egentli "ferdig" nå, mye jeg kunne tenke meg å gjøre, men har begynt på skole igjen så må begrense utgiftene mine... ] skulle gjerne hatt skjørt, lister, annen senk, frontleppe osv men man må tenke litt fremover også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Å speil Men syntes det begynner og bli ganske grei e36 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå