maurtin Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Har nå lest gjennom hele tråden din, å steike så stilig bilen din er blitt nå i forhold til når du startet;) Men lurer på om eg ska gå ca samme vei som du har gått fra start til der du er nå me min bmw 318 IS 1993 mod Coûpe! Men husker du hvor mye du måtte ut me for frontfangeren og lakkering av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hei der og takk for hyggelig kommentar frontfangeren kjøpte jeg på www.st-import.no og koster 2800,-. Lakkeringen kom på kr 1500+moms. Men absolutt en invistering som viser igjen på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 hehe;) Har akkurat bestilt meg nye baklykter fra st-import.no nå Men var passformen og slikt bra på den fangeren? Har aldri skrudd på bil i hele mitt liv, så er vel på tide å begynne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Utrolig tøft med oransje blinkers! Har vurdert det litt frem og tilbake på min også. Grom bil du har fått iallefall. La blinklysene være som de er istedet for å sote dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 torek: takk for det! Ja blinklysa blir værende MFosse: Baklykte er også kjøpt hos st-import. Passformen for både lyktene og fronten er perfekt. Krever ikke mye ferdigheter for å skifte fanger og lykter. Bare å gi seg tid så ordner det meste seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 OK Da er det bare å skaffe meg en Del-tidsjobb å tjene noen ekstra grunker, så komer kansje nissen me en ny frontfanger i løpet av jula Hvor lang tid var leveringstiden når du bestilta fra st-Import? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 tok litt under en huke mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Du kan jo bytte ut pære hldren med dobbel kontakt.... ja nå er diffusoren på og eksosanlegget mer eller mindre rett. Men lurte på, siden jeg allerede har oransje blinkers, å lage til slik at blinkersene lysere svakt, slik som parklys. Såg det på en E36 her forleden kveld og det så veldig bra ut! Amerikanske utgaver har vel dette org? han luringen der har vel tatt alt lys fra parklyset noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 OK Da håper eg på å få det før helga, så får eg satt på dei nye lysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Du kan jo bytte ut pære hldren med dobbel kontakt.... Hva mener du? jeg tenkte på å borre et hull til blinkyset og sette inn en 4W pære i egen pæreholder med strøm fra parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Heldigvis nærmer det seg vår. Lite oljespørsmål: Catrol Magnatec 5/10W40, den er delsyntetisk. Er dette en brukbar olje til min bil? kjører nå på Agip 5W40 helsynt og bilen tikker litt av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Desember 15, 2008 Share Skrevet Desember 15, 2008 BMW anbefala jo Castrol sine olja martin... du kan finne ut ka olje som passa din bil på heimesidene til castrol. Er forresten godt fornøgd med magnatecen, smører godt på kald motor, som er en fordel no når det er så kaldt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2008 Castrol ettelleranna til 200kr liter passer sikkert bilen fint, men lommeboka har andre planer At BMW anbefaler Castrol har helt sikkert like mye med penger å gjøre, som hvor bra oljen er Agip er uansett en bra olje da, så får se når våren og oljeskift nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2008 Go jul folk. Tenkte å svi av en 1000lapp på bilen nå, så lurer jeg litt på hva jeg skal kjøpe meg.. GT-splittere? liten sånn list på bagasjelokket? M3 sidelister? Har vurdert nye plugger... (lurer på å prøve Pulse plugs bare for å finne ut en gang for alle om det er lureri eller ei..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå