R Andersen Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Amerikanerne kan da lage noen bra biler. Den nye Corvetten kjører fra Porsche på de fleste banene den har blitt testet på, og nå kommer den som ZR1 med over 600 hk også.. Edit: 620 hk og 823 nm er rimelig heftig!
plumbo79 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Vedder på at mange av dere har en liten Mustang spire i seg, dere vil bare ikke innrømme det
knut_olestad Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Gi meg en 67 fastback Nyere vil jeg ikke ha!
Kjell Z3 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Mustang var Fords svar på Bobla, billig of simpel, var en bil alle skulle kunne kjøpe. Den ble bygget på Ford Falcon og det sier sitt....... De som har prøvd litt slike gamle bilen har nok merket at en Camaro fra samme tid var mye bedre å kjøre enn Mustangen.
knut_olestad Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Det har du faktisk rett i, men mustang har likevel sjarm, og det betyr også litt. Men personlig hadde jeg valgt Camaro over Mustang, om jeg da ikke fikk begge
Hansh Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Kan ikke si den kom langt opp på min drømmebilliste.. Altfor mye plastikk og dill.
plumbo79 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Plast er bra det ruster ikke og det er lett!! hva i allverden er det som er så bra med metall?
jolly Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 De kunne sine ting i Usa på 60 tallet. Det betyr ikke at de kan det i dag. Når jeg var 8 år så lanserte ford denne modellen. I 1970 fikk jeg tak i en poster av denne bilen som kom på veggen over sengen min. Det var ikke så lett å få tak i posters og plakater. Jeg husker at når jeg fortalte det til klassekompiser så måtte alle bare bli med hjem å se plakaten. Tro det eller ei , men det var sjelden kost dette her. Ikke internet og andre fancy kanaler som bidro til å mette nysjerrigheten. Jeg må innrømme at når jeg så gone i 60 seconds i 2000 , så vakte det en del følelser i forhold til mine gamle drømmer. Hadde jeg hatt alt jeg trengte på denne jord og alle lån var nedbetalt og 3 mill i banken som jeg ikke helt visste hva jeg skulle gjøre med ,,,,,så tror jeg faktisk at en slik en hadde stått på tunet til sommeren......antageligvis sammen med en splitter ny og spekket M5 PS. Posteren henger i garasjen i dag.
Hansh Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Plast er bra det ruster ikke og det er lett!! hva i allverden er det som er så bra med metall? Plast kan være glimrende det, men når det ser ut som en dårlig bygget legobil synes jeg det blir for mye av det gode! Har hørt om mye verre drømmebiler og da..
plumbo79 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 Plast er bra det ruster ikke og det er lett!! hva i allverden er det som er så bra med metall? Plast kan være glimrende det, men når det ser ut som en dårlig bygget legobil synes jeg det blir for mye av det gode! Har hørt om mye verre drømmebiler og da..
knut_olestad Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Plast kan være greit om det er stilfullt. Min første bil var ei boble, bygd ca på samme tid som man fant opp hjulet, var neppe mer enn 2-3 kg plast på den Var mye pressa papp derimot, og bakelitt..
Azeton Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Problemet med Ferrari er at det er dyrt ford idet er et PONNI merke på det Nye Z06 stilig, rask og en liten drøm
Analex Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Vet det er å banne i kirka men dette er den råeste bilen jeg noen gang har sett [ Ser ut som chop shop london har gått løs på e E30 coupe. Langt ifra drømmebil Og et nytt skjellsord er født Takk til deg ivan
Kjell Z3 Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Den Mustangen som trådstarter viser til er stylet på en slik måte at de fleste som liker den ikke har fått førerkort ennå, eller i alle fall ikke gamle nok til å ha råd til å kjøpe den. Det finnes selvsagt unntak, noen få av de mest helfrelste Amcarentusiastene kunne sikkert tenke seg den, men amcarentusiaser er jo blitt så sjeldne at de nesten kan stilles ut de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå