Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har en 320i e36 91mod, jeg kjørte bilen for å handle å sveiv bra som vanlig men når jeg skulle starte den å kjøre hjem kom det en forferdeli ulyd fra motoren. Jeg slo av tenninga med en gang venta litt å prøvde å starte igjen men da ville den ikke starte :cry:

Det kommer ingen ulyder når jeg kinner men jeg prøver å taue den igang kommer det en forferdeli stygg lyd fra motoren uten at den starter..

noen som har vært borti noe lignende eller har noe tips om hva som er galt?

Skrevet

Hvis du kan dra den på starteren uten at det låter stygt så er vel det meste i motoren i orden??????

Starteren drar jo med seg alt foran clutsjen når du vrir om.............

Skrevet

ja enig med deg, kan dra den på starteren uten det låter stygt. Men vil ikke starte etter det skjedde. lyden kom med en gang jeg startet den så daua jeg den med en gang.. sjekka register kjede å at det var gnist på plugg det så veldig greit ut. noen som har noen flere råd?

Skrevet

Har du sjekket gnist på alle pluggene?

Blir pluggene bløte når du drar den på starteren?

Blir pluggene bløte kommer det bensin, og har du gnist på alle pluggene skal den starte!!!???

Skrevet

sjekka alle pluggene det var gnist på alle å bløte av bensin var de. så kan ikkje skjønne hvorfor den ikke starter:(

det kom ett lite smell/poff da jeg dro den på starteren i dag å røyk ut av innsuget.

tenker å tenker men vet ikkje hvor jeg skal begynne:(

• 1 year later...
Skrevet

Kjede er strekt og har hoppa over en tann også to tenner ved andre forsøk. ta av toppdekselet og sett den på merke i bunn. da skal de fremste kam knastene peke mot hverandre (hvis den ikke er 180 grader feil da må du snurre en runde til) og helt bak på kammen skal firkantene være flate rett opp

Skrevet

Er vel muligens en sporkile på hjulet nede og som kan ha tatt kvelden? Høres vertfall ut som det har sammenheng med register...

Skrevet
Tråden er nesten 2 år gammel.

Trådstarter er ikke aktiv og har sikkert ikke bilen lenger :wink:

Haha,bra noen er våkne,jeg var det IKKE!!...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...