Johnny86 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Nå som våren begynner å nærme seg bitte litt, har jeg begynt å jobbe litt med bilen. Problemet jeg lurer på er dette: Mellom 1500-2500 rpm fusker bilen når jeg kjører med den. Er også liksom litt forsinkelse når jeg trykker gassen i bunn. Føler også at bilen har mista litt drag når den går ujevnt. Dette problemet er ikke der konstant, men veldig ofte. Noen som kan ha noe formening om hva som kan være galt? Veit ikke om jeg klarer å forklare det noe bedre jeg. På forhånd takk for svar. MVH Jon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 BUMP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Falskluft? Lambda? bensinpumpe/filter/dyser? LMM? Tatt diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ikke tatt diagnose nei. Er litt vanskelig det på vinterlagring. Men skal få gjort det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Bumper denne da problemet av en eller annen merkelig grunn ga seg, men har kommet tilbake. Har prøvd diagnose, men får ikke kontakt med styreeneheten. Men hvis den hadde vært død, hadde det vel vært et konstant problem. Noen som har noen konkrete tips jeg kan se etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Hadde lignende problem på min m3. Byttet lmm å nå går den fint under kjøring men noe ujevn tomgang. Skal prøve å bytte plugger og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hadde lignende problem på min m3. Byttet lmm å nå går den fint under kjøring men noe ujevn tomgang. Skal prøve å bytte plugger og. Du hadde samme symptomer som meg? Hmm, får prøve det en dag snart da. Tenk om det hadde vært så enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg har også sett at m3 sliter med fusk på lav omdreining når lmm begynner å takke for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå