Ron Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Såå vanskelig er det ikke å ligge bredt i 2. gir på bløtt føre.. når kjæm du med film der du ligger totalt sidelengs da?? vente hær æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Hehe tøft !! Kan det med å sladde Hva har du gjort får å få så fin lyd ? Er det bare effektanlegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 slenger ut noen bilder og eg :)sånn ser bilen ut no, kom med komentarer om dere vil har 17"brock felger som skal på til sommaren, m-tech2 styling har eg og som skal på..heil lakkering blir det og og muligens turbo..får sjå ka pengane røkk til..går jo tross alt på skule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hehe tøft !! Kan det med å sladde Hva har du gjort får å få så fin lyd ? Er det bare effektanlegg ? har sveisa 2,5" anlegg frå grenrøyr og bak, har ei simons potte midt under og dtm lydpotte med dobble rør bakerst blei fornøyd med lyden etter eg starta bilen når eg var ferdig og sveisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Najs;) Fet lyd i den!Men pass det for Onkel, de sitter rundt om kring på alle forum... Som f.eks denne;) http://www.bilforumet.no/opplysningen/1 ... mming.html den er lei, og få sånn post.. menmen, trur ikkje politiet her i bydga bryr seg så forferdeligt om slikt igrunn..heldigvis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Hehe tøft !! Kan det med å sladde Hva har du gjort får å få så fin lyd ? Er det bare effektanlegg ? har sveisa 2,5" anlegg frå grenrøyr og bak, har ei simons potte midt under og dtm lydpotte med dobble rør bakerst blei fornøyd med lyden etter eg starta bilen når eg var ferdig og sveisa Okey Det er ihvertfall sikkert at det er en helt syk råå lyd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 når kjæm du med film der du ligger totalt sidelengs da?? vente hær æ Sannsynligvis aldri, men det hender jeg er litt "uheldig" på div banetreff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 fant faktisk bilder av bilen min innpå bimmers :) sikkert han som hadde den før som har vert på våler.. http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _photo.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Gøy å finne slike bilder da Så ut som en fin E30 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Gøy å finne slike bilder da Så ut som en fin E30 forresten takk for det men lakken begynner og bli litt slitt så blir heillakering etter eg har fått på m-tech styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Gøy å finne slike bilder da Så ut som en fin E30 forresten takk for det men lakken begynner og bli litt slitt så blir heillakering etter eg har fått på m-tech styling. Kjøpt den bilen på biri ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 ja, det har eg faktisk kjenner du han som hadde den før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå