Pledd74 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Etter å ha lest om spenningfølsomheten på disse bilene så vurderer jeg å anskaffe meg en starthjelp å ha i bulen... duger denne? Har den nødvendig elektronikkbeskyttelse?http://www.bilxtra.no/?ItemId=3526 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Har en lignende som jeg kjøpte på bilextra for noen år siden. Funker gull for meg, og er helt rå i forhold til pris. Den greide faktisk og starte en tilsynelatende strømtom elendiwagen 290GD, da jeg hadde det som tidligere firmabil. Er vel dårlig med elektronisk "beskyttelse" på denne, men har startet e36 cab'n og e39'n jeg hadde utallige ganger med denne (sto lenge og ble tappet i perioder). Løp og kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pledd74 Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 Flott!! Når jeg tenker meg om så trenger vel man elektronikk beskyttelse pga det er en annen bil som er "tilkoblet"..?? Ikke for bare et batteri, rett meg om jeg tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Har ikke greie på om denne har den nødvendige beskyttelsen. Men du bør være helt sikker på at den har det, eller kjøpe en som har! ECU'n på min Touring har blitt byttet en gang, pga bruk av ubeskyttede kabler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeAa Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Trenger ikke noe imellom på en hjelpestarter nei. Mellom to biler må du ha for å ta evt høye rippelspenninger som kan gå fra en bil til en annen. Behøver ikke å ødelegge noe når du blir hjulpet, men det kan hende du svekker en eller annen komponent ett eller annet sted i bilen som blir ødelagt som følge av "hjelpen" litt senere:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå