Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gått rykter om at den har vært eid av en i B-gjengen i Oslo.

hva har det med saken å gjøre?

At noen er mer kresne enn andre? Og skjønner at man blir litt skeptisk når man hører "B-gjengen"

Skrevet

skjønner ikke hvorfor folk blir skeptiske..eierne hadde iallefall nok penger til å betale for servicer hos merkeverksted?

dere hvite er seriøst teite!

Skrevet

At en bil har hatt mange eiere er ikke akkurat positivt, uavhengig om et medlem i den wolla schpa b-gjengen har eid den.

Man kan nok ikke akkurat stikke under en stol at skepsisen råder når man hører så mye rare ting om en bil. Jeg hadde ikke løpt og kjøpt denne om jeg hadde pengen liggende for å si det sånn!

Skrevet
skjønner ikke hvorfor folk blir skeptiske..eierne hadde iallefall nok penger til å betale for servicer hos merkeverksted?

Er no ikke det at denne muligens har vært eid av b-gjengen som gjør at den er lite populær. Er km stand jukset som er problemet med denne bilen. Det trodde jeg også du skjønte. Og begynn ikke å start no rase diskusjon her da. Det blir bare for dumt.

Skrevet

ja rasediskusjoner er ganske dumt uansett hvilken farge som starter den...

du skrev spesifikt i starten av tråden at denne var det jukset på km OG AT DEN VAR EID AV EN I B-GJENGEN...var det jeg reagerte på..

men uansett, nok om det...

fin bil

dyr bil

Skrevet
ja rasediskusjoner er ganske dumt uansett hvilken farge som starter den...

du skrev spesifikt i starten av tråden at denne var det jukset på km OG AT DEN VAR EID AV EN I B-GJENGEN...var det jeg reagerte på..

men uansett, nok om det...

fin bil

dyr bil

Okey. Ja grunnen til at jeg skrev det var pga. en hadde tidligere laget en tråd der han spurte om noen visste noe om den M3'n som var eid av B-gjengen pga. en bekjent av han hadde advart han mot å kjøpe den pga det var så mye rot rundt den. Derfor skrev jeg at det var denne bilen nå i tilfelle flere hadde hørt det samme slik at de kunne vite at det er denne bilen og at de derfor bør styre unna. B-gjengen var jo faktisk tydeligvis en av de mest seriøse eierne ;) (Hvis den eieren faktisk var gjeng medlem). Jeg bryr meg ikke om hudfarge. Er folk her inne med ulik farge på huden, og vi kommer godt overens de fleste av oss pga. vi har en felles bilinteresse og er jo det som virkelig teller :)

Skrevet

Å dæven det var provoserende!! Beviser nok en gang hvem som er rasistene :?

En annen ting er att hvis vi hvite hadde kommentert noen andres hud farge så hadde vi blitt sensurert fortere enn svint.

Bare for å ponengtere det jeg er ikke rasist, men noen ganger så gjør enkelte det vanskelig :roll:

Skrevet

Jeg har full forståelse for at det er negativt for ny kjøper at en bil har vært i kriminelt eie. Har ingenting med hudfarge å gjøre.

Skrevet

jeg har også hørt rykter om denne bilen, uten at jeg skal gi noe "råd" til en eventuell kjøper.. men er det så lett som det fremstår å stille tilbake kmstanden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...