Gå til innhold

2002 325Ci Clubsport SMG Selges


frodem3
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Hei,, Jeg skal hjelpe min bror å finne bil... denne var jo fin men grensen er satt til 300 000. Er bare litt nyskjerrig på om det er så bra med smg kassen...? er det noen fordeler og ulemper... håper det er greit at eg spør her.

Bilen din er hverfall UTROLIG fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,, Jeg skal hjelpe min bror å finne bil... denne var jo fin men grensen er satt til 300 000. Er bare litt nyskjerrig på om det er så bra med smg kassen...? er det noen fordeler og ulemper... håper det er greit at eg spør her.

Bilen din er hverfall UTROLIG fin

Jeg synes smg er fantastisk, tar litt tid og bli vandt med men er kjempe bra. Fungerer dårlig viss du forventer en automatkasse. Girkassen er manuell og har cruse modus som fungerer fint på landeveien.

Smg girer sinnsykt fort med klampen i bånn og sports modus, mykt og fint ved vanlig kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,, Jeg skal hjelpe min bror å finne bil... denne var jo fin men grensen er satt til 300 000. Er bare litt nyskjerrig på om det er så bra med smg kassen...? er det noen fordeler og ulemper... håper det er greit at eg spør her.

Bilen din er hverfall UTROLIG fin

Jeg synes smg er fantastisk, tar litt tid og bli vandt med men er kjempe bra. Fungerer dårlig viss du forventer en automatkasse. Girkassen er manuell og har cruse modus som fungerer fint på landeveien.

Smg girer sinnsykt fort med klampen i bånn og sports modus, mykt og fint ved vanlig kjøring.

Kan du ikke sette den i automat "modus" også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sette den i automat "modus" også ?

Du kan det men det fungerer best på landeveien, ikke til bykjøring (girer for mye) . Sikkert derfor det står C (cruise) på girspaken og ikke A (automat) Men når du blir vandt til smg er det bra. Girkassen girer alltid ned når turtallet blir for lavt. Så når du bremser ned fra 100 km/t til 0 så slipper du og gire 4 hakk ned.

Har du hatt smg en gang ,vill du ha det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...