frodem3 Skrevet Januar 27, 2008 Share Skrevet Januar 27, 2008 Løp og kjøp Finn kode 12282487 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12282487 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Veldig pen bil! Lykke til med salget;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morwik Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Pent. Hva er definisjonen på "clubsport"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Pent. Hva er definisjonen på "clubsport"? Det er en utgave med : Spoiler foran og bak Mindre støyisolering Sports eksos Svart taktrekk Alu cube interiør lister Utvidet skinn pakke Alt M stæsj m.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Meget fin bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Ja hva venter dere på ,kjøpe kjøpe!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Rettelse: svart taktrekk er det vel i en med vanlig M-Pakke også? Men fin bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Har ikke clubsport LED baklykter også? Eller er det bare facelift clubsport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei,, Jeg skal hjelpe min bror å finne bil... denne var jo fin men grensen er satt til 300 000. Er bare litt nyskjerrig på om det er så bra med smg kassen...? er det noen fordeler og ulemper... håper det er greit at eg spør her. Bilen din er hverfall UTROLIG fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Ville ha hatt en byttehandel om det ikke var for at fargen er litt kjedelig Ellers, en kjempe flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei,, Jeg skal hjelpe min bror å finne bil... denne var jo fin men grensen er satt til 300 000. Er bare litt nyskjerrig på om det er så bra med smg kassen...? er det noen fordeler og ulemper... håper det er greit at eg spør her.Bilen din er hverfall UTROLIG fin Jeg synes smg er fantastisk, tar litt tid og bli vandt med men er kjempe bra. Fungerer dårlig viss du forventer en automatkasse. Girkassen er manuell og har cruse modus som fungerer fint på landeveien. Smg girer sinnsykt fort med klampen i bånn og sports modus, mykt og fint ved vanlig kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Hei,, Jeg skal hjelpe min bror å finne bil... denne var jo fin men grensen er satt til 300 000. Er bare litt nyskjerrig på om det er så bra med smg kassen...? er det noen fordeler og ulemper... håper det er greit at eg spør her.Bilen din er hverfall UTROLIG fin Jeg synes smg er fantastisk, tar litt tid og bli vandt med men er kjempe bra. Fungerer dårlig viss du forventer en automatkasse. Girkassen er manuell og har cruse modus som fungerer fint på landeveien. Smg girer sinnsykt fort med klampen i bånn og sports modus, mykt og fint ved vanlig kjøring. Kan du ikke sette den i automat "modus" også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodem3 Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 Kan du ikke sette den i automat "modus" også ? Du kan det men det fungerer best på landeveien, ikke til bykjøring (girer for mye) . Sikkert derfor det står C (cruise) på girspaken og ikke A (automat) Men når du blir vandt til smg er det bra. Girkassen girer alltid ned når turtallet blir for lavt. Så når du bremser ned fra 100 km/t til 0 så slipper du og gire 4 hakk ned. Har du hatt smg en gang ,vill du ha det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg