E-39_523 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Flott...da vil jeg ha oljekjøleren.....regner med at de er like på 96 og 97 modellene...?? Må jeg av med radiatoren for å skifte denne.??...ser ut som min lekker Da er den din. Du må av med radiator ja, kjølern sitter i ramma mellom radiator og ac kondenser. Enkel jobb da.
E-39_523 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Kommer dere å henter da eller? Kan dere ta en "harry-tur" på svinesund også
Firefighter Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 hehe Ble oljekjøler kjøpt ny i 2006.?...ikke noe rust eller skader på den??
Mpowerman Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Kommer dere å henter da eller? Kan dere ta en "harry-tur" på svinesund også Heh.. Det blir litt langt. Ca 1600km
E-39_523 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 heheBle oljekjøler kjøpt ny i 2006.?...ikke noe rust eller skader på den?? jepp, den kjøpte jeg på Brennes(Sarpsborg) juni 2006, ca. kan se på kvitt. Den er helt strøken den. Kan ta bilde av den i morgen å legge det ut.
E-39_523 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Kommer dere å henter da eller? Kan dere ta en "harry-tur" på svinesund også Heh.. Det blir litt langt. Ca 1600km Du får sjekke litt da, litt dyrt å sende kassa og det i posten;) Kan høre litt med sjåførene jeg kjenner her i morgen om det er noen som skal opp i traktene dine.
Firefighter Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 kan du sjekke frakt på oljekjøleren ?? skulle hatt den så snart som overhodet mulig! Ellers må jeg se på andre løsninger Sender du i oppkrav?? Eller hvordan vil du ha det?? Ta kontakt på mail jsolstrand@hotmail.com - der kan du også sende bilder
Mpowerman Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Kommer dere å henter da eller? Kan dere ta en "harry-tur" på svinesund også Heh.. Det blir litt langt. Ca 1600km Du får sjekke litt da, litt dyrt å sende kassa og det i posten;) Kan høre litt med sjåførene jeg kjenner her i morgen om det er noen som skal opp i traktene dine. Hvem kjører de for de du kjenner? Broren min er der nede en plass med vogntog nå. Skal sjekke hvor han er nå.
E-39_523 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 kan du sjekke frakt på oljekjøleren ?? skulle hatt den så snart som overhodet mulig! Ellers må jeg se på andre løsningerSender du i oppkrav?? Eller hvordan vil du ha det?? Ta kontakt på mail jsolstrand@hotmail.com - der kan du også sende bilder Koster ca 180kr som oppkravspakke. Har sendt deg mail med bilde
E-39_523 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Kommer dere å henter da eller? Kan dere ta en "harry-tur" på svinesund også Heh.. Det blir litt langt. Ca 1600km Du får sjekke litt da, litt dyrt å sende kassa og det i posten;) Kan høre litt med sjåførene jeg kjenner her i morgen om det er noen som skal opp i traktene dine. Hvem kjører de for de du kjenner? Broren min er der nede en plass med vogntog nå. Skal sjekke hvor han er nå. De kjørte bare til oslo og i østfold, så det var ingen vits å høre med dem. hehe.. sjekk med han da, MYE enklere med frakt da;)
Mpowerman Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Kan ikke du bare sende kassen til meg med tollpost, Nor-Cargo eller posten? Broren min var nesten hjemme når jeg ringte han...
E-39_523 Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Skrevet Februar 16, 2008 Mpowerman: Du har fått meld!. Vært syk, så ikke akkurat prioritert datan i det siste
E-39_523 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 Nå er det priser her, er litt fleksibel på dem da! Skal ta fram allt å ta bilder av det!
E-39_523 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Skrevet Februar 25, 2008 her kommer det noen bilder: blokk: Org honing: Med veiv: Org Mahle stempel:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå