Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Flott...da vil jeg ha oljekjøleren.....regner med at de er like på 96 og 97 modellene...?? Må jeg av med radiatoren for å skifte denne.??...ser ut som min lekker

Da er den din. Du må av med radiator ja, kjølern sitter i ramma mellom radiator og ac kondenser. Enkel jobb da.

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe

Ble oljekjøler kjøpt ny i 2006.?...ikke noe rust eller skader på den??

jepp, den kjøpte jeg på Brennes(Sarpsborg) juni 2006, ca. kan se på kvitt. Den er helt strøken den. Kan ta bilde av den i morgen å legge det ut.

Skrevet
Kommer dere å henter da eller? Kan dere ta en "harry-tur" på svinesund også ;)
Heh.. Det blir litt langt. Ca 1600km :P

Du får sjekke litt da, litt dyrt å sende kassa og det i posten;) Kan høre litt med sjåførene jeg kjenner her i morgen om det er noen som skal opp i traktene dine.

Skrevet

Du får sjekke litt da, litt dyrt å sende kassa og det i posten;) Kan høre litt med sjåførene jeg kjenner her i morgen om det er noen som skal opp i traktene dine.

Hvem kjører de for de du kjenner? Broren min er der nede en plass med vogntog nå. Skal sjekke hvor han er nå.

Skrevet
kan du sjekke frakt på oljekjøleren ?? skulle hatt den så snart som overhodet mulig! Ellers må jeg se på andre løsninger

Sender du i oppkrav?? Eller hvordan vil du ha det?? Ta kontakt på mail

jsolstrand@hotmail.com - der kan du også sende bilder

Koster ca 180kr som oppkravspakke. Har sendt deg mail med bilde

Skrevet

Hvem kjører de for de du kjenner? Broren min er der nede en plass med vogntog nå. Skal sjekke hvor han er nå.

De kjørte bare til oslo og i østfold, så det var ingen vits å høre med dem. hehe.. sjekk med han da, MYE enklere med frakt da;)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...