Dr_S Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Compact har egne lykter, er visst noe med festene.
Rabies Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Oneblock-lyktene pleier å passe overens på alle tre. I hvertfall iflg div. forhandlere.
Mexos Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Det er ulike blinklys på enkelte E36 karosserier Coupe og Cab har egne blinklys, Sedan og Touring har en egen type. Iogmed at disse lyktene har blinklysene integrert er nok dette grunnen til at de kun passer Sedan og Touring
Rabies Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 compact har like blinkere som sedan/touring. Mine frontblinkere stod spesifisert til 4-dørs. Sist jeg sjekka hadde jeg ikke så mange dører.
Håkon318is Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Jeg har svaret! Fant dette ut i går. På akkurat disse lyktene, Sonar... Den lille plastikkbiten som ligger imellom lista og glasset på blinklys siden er tykkere på coupe typen og tynnere på sedan typen. Dvs at coupe lykter er bittelitt lenger, og sedan/touring lyktene er litt kortere. De passer helt sikkert overens, men dersom du ikke vil ha ekstra kjøling:P Håper dette ga noen svar. Jeg har forresten en slik lykt, høyre side som er til salgs. Dersom noen trenger en. Må si disse er utrolig strøkne og gir et godt inntrykk på bilen.
vetu03 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Her er bilde av de.. Regner med de er lik disse! Foresten 1000 posta i neste innlegg teddysen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå