BRIO Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Jeg har problemer med at viskerbladet på høyresiden ikke tar skikkelig helt ute på siden. Vet noen hva som kan gjøre dette? Viskerarmen ser ok ut og bladene er ikke noe billigmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 er nok så enkelt som dårlige viskerblader det... om det er bosch viskere så er ikke det uvanlig... har selv kun negative erfaringer med bosch viskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Tørkerull dynka i rødsprit. Stryk frem og tilbake.Funker ikke det så må du til med ny blad. Er nok desverre bare slik det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hmm! Lurte på om det kunne være en fjær i armen som gjorde at det ikke ble nok trykk mot ruten. Jeg får vel begynne å kjøpe en annen type viskerblader. De har vært slik siden de var nye sist høst. (og før det også) Husker ikke merket på bladene som står på, men tips om gode viskere mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Du kan også prøve å dirigere spylerdysene i den retning de ikke tar skikkelig. Hender det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Justerte spylerdysen litt. Det blir jo lettere å få vekk skitten som ligger ute på siden, det er fremdeles et problem. Jeg så i en eldre tråd at noen byttet viskerarmen pga. lignende problemer. Noen som vet ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå