mrbatnes Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 fine biler likte den luftfilterboksen din, kan jeg få målene, hvis ikke det er for mye å spørre om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Jada, skal nok la seg gjøre det! Bor i oslo nå og har de hjemme i Mo i rana. Skal hjem til helgen, så minn meg på det pr mail litt nermere helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Jada, skal nok la seg gjøre det! Bor i oslo nå og har de hjemme i Mo i rana. Skal hjem til helgen, så minn meg på det pr mail litt nermere helgen! jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 328'n din er jo nydelig. Hvordan er forbruket på den? Så menlig på en grønn en i Bergen før jeg kjøpte cab'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 328'n din er jo nydelig. Hvordan er forbruket på den? Så menlig på en grønn en i Bergen før jeg kjøpte cab'en. Jo, overrasjende bra faktisk! Ble sjokkert første gang jeg målte den. Greit jeg kjørte fint og at det var på fin vei i sverige, men fikk den ned på 0,69. På blandet kjøring i Oslo går den på rundt 10.5. Så, ikke til å klage på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå