Gå til innhold

Bmw e34 545i


snl
 Share

Anbefalte innlegg

1988 mod BMW e34 med m106 motor fra 745 selges til høystbydende. Er originalt en 530i. Kosmetisk står bilen frem som meget fin, uten rust eller bulker. Strøkne 235/40 18" dekk på sommer, nye 225/55 15" på vinter.

Ellers står den for tiden parkert i garasjen, grunnet en knekt ventilløfter på eksos-siden. Bilen selges som den står, men deler medfølger. Den må dermed hentes på henger.

Skulle det det være noe, er det bare å slå på tråden, tlf: 45046636.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1769999

Bilen er SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok høyere enn det dessverre. Hadde satset på å få rundt 30000,- slik bilen står nå. Sett bort ifra ventilløfteren er bilen fullt fungerende og eneste andre kjente feil er en dårlig foring på høgre side forran.

Men for all del, kom med bud, må jo begynne en plass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok høyere enn det dessverre. Hadde satset på å få rundt 30000,- slik bilen står nå. Sett bort ifra ventilløfteren er bilen fullt fungerende og eneste andre kjente feil er en dårlig foring på høgre side forran.

Men for all del, kom med bud, må jo begynne en plass:)

For alt hva jeg vet, så kunne du ha hvert en fersk narkoman med pervers trang til dop just nuh vettu. :D

Ser jo at bilen er verdt en del mer enn budet mitt, men tenk tanken..

Jeg ga ikke særlig mye mer for min bil enn hva du håper og få.

M50B25 med tvangspusting og ca 270-280hk.

Omtrent like godkjent ombygd som din.

Og som nevnt.. Kunne være du trengte penger NÅ.

Bud på 15 lapper og oppover er vel og anse som seriøst her.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke denne som orginalt var en M30, men som er påmontert M106 turbo, eksos, trykkrør og intercooler? :?

Mener jeg har sett en tråd hvor dette ble montert på nettopp denne bilen.

Såfall burde dette nevnes, for en M106 og en M30 har visse forskjeller.

Deriblant kompressjon spesielt.

Ser også at du har L-jetronic på den der, orginale M106'er har Motronic.

Derfor ville/kunne det der være en M102, hvilket er samme motoren men 3,2 liter istedenfor 3,5 liter, og har L-jetronic.

Hvis bilen var en 3,0 liter orginalt og "turbokitet" fra M106 er montert i ettertid, er dette en 3,0 liter da, eller har motoren vært byttet til 3,5 før dette ble montert?

Unnskyld for at jeg skriver dette, men det er så mye som "tyder" på at dette ikke er noen orginal M106.

Ikke er toppdekselet likt med M106 heller og jeg vil ha noen svar. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...