locdog Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Hei. Skal ha nye støtdempere og fjører. Har M-technik understell nå. Det jeg lurer på er om M-technik demperene er kortere eller standard dempere? Hvor mye senket er en M i forhold til en standard? hvor mye kan jeg senke med M-technik dempere? Hva senk er pent på en e46 sedan? Hvordan er kvaliteten på delene fra schmiedmann? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 m-tech understellet er vel 15mm lavere mener jeg å huske. Er vel maks 40mm du bør senke med vanlige dempere. 40/30 er grei senk på e46, da har man litt klarering... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Men er ikke M-technik demperene kortere enn standard dempere da? Er det forresten bare jeg som ikke finner fremre M-technik dempere hos schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 det vet jeg ikke, vet at de er stivere... har ikke sjekka på schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå