e30sprova Skrevet Januar 28, 2008 Skrevet Januar 28, 2008 Har tre motorer stående som jeg er intresert i og bytte i m20b25 i god stand. Kom med ett forslag. jeg bytter selfølgeli bare en av motorene mot en m20b25. Disse motorene har jeg: 2,7 ETA, kunn gått 160.000KM, LITE.uten ledningsnett/hjerne, kun selve motoren. har ikke vært i bruk av meg, men skal starte og gå. 2,8 fra en e12 som er overhaldt for 4-5år sider og har ikke vært i starter på 2-3 år, så den skal være i god stand. er litt usikker på om det er ledningsnett men ska prøve å sjekke. der er d med girkasse også. m30b28 i helt ok stand. der er d med komplett ledningsnett og hjerne.også girkasse er med Skal prøve å ta bilder av motorene i morgen Kom med forslag i bytte! Kan være hjelpelig med frakt. Kanjse noen av motrene selges uten bytte i noe og EDIT
e30sprova Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 5000+ Fikk ikke til å bruke motoren i mitt prosjekt.. Legger ut ein link der står litt om ETA motoren min ---> http://bimmers.no/viewtopic.php?t=45271&highlight= Linken er sider jeg kjøpte motoren..ikke brukt sider da jeg kjøpte den! skal være i god stand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå