Gå til innhold

e30 320i suuuuuuuuper bensin :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

e30 320i -86 mod drikker 1,5- 2 liter mila blanda kjøring :? . går noe jævli med bensin . . skal være justert , men kan det være noe annet galt ? Kåm med tips! :) , drikker mye selv på "finkjøring" går gennerelt dårlig også :( noen ide!!

Skrevet

nytt luftfillter å nye plugger kan gjøre underverker :wink:

men som nevnt tidligere her en gammel lat sekser vill ha sitt..

jeg har en 87-730ia som har rundet 300.000 den fikk jeg under litern da jeg kjørte oslo tur/retur fra trondheim,men på bykjøring er d veeeeldig ille :roll:

Skrevet

Har e30 320i 87 mod, og ja bensinen renner rett gjennom, ofte opp over 1,5l når jeg har litt fart i svak oppoverbakke. Ligger vel rundt 0.8-1.0L på mila på langkjøring også.

Lat? En 316 er lat. Den er absolutt ingen sinke på veiene her i norge.

Skrevet

jeg bruker ca 0.75l på langkjøring/LETT blanding:P på min 320i `87..

1,5-2 liter er aaaaaaaltfor mye uanz.. prøve en annen bensintrykksregulator.. kan være den som er mest sannsynlig i dette tilfellet..

Skrevet

hmmm... bensinnivånåla vandrer litt også "urolig"... pluttselig hopper denn opp på 55 l.. menns det egentlig er 15 l . . også går denn tilbake og klarer ikke å bestemme seg :? på normal kjøring... noen tips??

Skrevet

Har en 320 i '88 som super noe kraftig med bensin jeg og. Ang. bensintrykksregulatoren, hva skjer hvis den er gåen egentlig? Slipper for lite i retur til tanken da eller? Så det går mer til dysene? Trodde hjernen skulle ordne forholdet bensin/luft jeg?

Skrevet

Hjernen styrer kun åpningstida til dysene,er det for mykje trykk i railen pga feil på BTR eller vakuumslangen vil det økte trykket i railen gi meir mengde utav dysene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...