sveinis Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Ja, veit jo at det er egne jekkepunkter i kanalene til jekken, men nå skal jeg ha bilen på bukker, og da lurer jeg litt. Er det et spesielt sted man skal sette bukkene? Kjøper sånne støttebukker fra Biltema med tre bein på... Det er forøvrig en touring det er snakk om, men det spiller vel ikke noen rolle?
hagenisse Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Ja, du har jekkepunkter under. De er riktignok idiotisk plassert så det kan være noe herk å få en E36 opp på en bukk, men på støttebukker er det null stress.
xibriz Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 og for å svare på hvor disse punktene er, så er de loddrett under de hullene du bruker for å jekke opp bilen med orginaljekken.
Pinky Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Skal det være en stor gummibeskyttelse på hvert jekkpunkt under? Eller bare en som flyttes ved behov?
hagenisse Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 En til hver selvsagt. Men det hender de detter av..
sveinis Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Skrevet Januar 29, 2008 Tusen takk for tipsa! Da satser vi på at ikke bukkene går rett gjennom kanalene...
Tommy Skrevet Januar 29, 2008 Skrevet Januar 29, 2008 Her er et bilde av min under, når den står på bukker, så har du en pekepinn på hvordan det ser ut.
sveinis Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Her er et bilde av min under, når den står på bukker, så har du en pekepinn på hvordan det ser ut. Flott! Bilen din ser forresten endel mere strøken ut under enn det som er normalt...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Du får se gjennom vinterdvale tråden hans. Den er nok reinere under enn din er utenpå De plast/gummiklossene som skal sitte på hvert jekkepunkt koster en 50 lapp mener jeg det var pr stykk hos GS.
Pinky Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Men hvor skal vannet fra soltaket dreneres ut ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå