jensemann23 Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Har en RF 501X og focal 130 frontsett, samt en 12 tommers RF sub i bilen. Jeg er ikke fornøyd med lyden, den er liksom ikke behagelig å høre på. Rister ikke, så selve bassen er fin. MEn frontsettet har en litt skjærende lyd liksom. Har delefilter med diskanter i dørene (knappen inni delefilteret står på -3dB iht bruksanvisning ved montering i dører.) 5,5 tommerne står ved føttene, der de vanligvis står på E36. Frekvensen har jeg satt til 125 HZ på både LOW og High. Likevel blir det ikke noe fantastisk lyd.. tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Kva slags kilde har du som gir musikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 en ny sony cdspiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Ikke forsterker? Og hvilket focal frontsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 jo RF 501X 4kanals forsterker, focal 130A frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Den er koblet med 2 av kanalene på frontsettet, og de to siste brokoblet på subben i LP mode. Frontsettet står i HighPass. Så har jeg bakhøyttalerne koblet rett på cd-spillerens rear-utganger (2x45W) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Sjekket om du har en fasefeil? Altså koblet feil på +og- ett eller annet sted fra forsterker til diskantene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 har sjekket det, eneste stedet jeg har koblet "feil" er på subben, det sto i bruksanvisningen til forsterker at jeg skulle snu polariteten på subben når jeg kjørte 3-kanal-mode med frontsettet i HP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå