Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet
Dette er billig, altså.. Koster ca 50% mer hos Bilextra, og her får du det rett i postkassa ;D

Ja da er det dyrt hos Bilextra.....

Gode produktet koster litt.. men det er det verdt.

Skrevet

Hva blir samlet pris på alt av di forskjellige produktene?

Tenker da på, koplett sett med alt du har behov for, hvis du skal ha den fin og blank i lakken.

Er disse produktene mye bedre en Turtle Wax sine produkter?

Skrevet

Jeg kan selge disse tre produktene for 699kr samlet inkl. frakt. For å få bilen skikkelig blank ville jeg i tillegg kjøpt polish og evnt. paint cleaner. Disse produktene går for å være noe av det bedre, bedre enn TurtleWax. Jeg bruker de selv, og er veldig fornøyd med de :)

Skrevet
Dette er billig, altså.. Koster ca 50% mer hos Bilextra, og her får du det rett i postkassa ;D

Ja da er det dyrt hos Bilextra.....

Gode produktet koster litt.. men det er det verdt.

Tviler ikke på produktet,bruker Meguiar`s selv,og er strålende fornøyd,men det var at dine priser var ca.50% lavere en hos bilextra jeg komenterte....

Skrevet
Litt OT: angående microfiber greiene....ekke Micro fiber et STORT nei når det kommer til bil lakk? mener å å hørt det et sted....

Kan umulig stemme, Microfiber brukes mye i bilpleie.

Skrevet
Litt OT: angående microfiber greiene....ekke Micro fiber et STORT nei når det kommer til bil lakk? mener å å hørt det et sted....

SVAMP er et stort NEI, fordi det inneholder celluose, papir altså.

Håndkle også, pga det inneholder polyester, polyestern som er i et vanlig håndkle er mer slitesterk en 1gram stål, ripe ripe ripe.

mikrofiber som er tingen rett og slett.. 1 and only

med mindre man bruker natursvamp da. men de igjen er dyre og skjeldene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...