caaatooo Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Glemte å spørre om hva slags felger og frontleppe du har på bilen? Felgene var jo skikkelig rå! Felgene er RH AC Schnitzer replika, 8,5x19" med 235/35-19" foran og 9,5x19" med 275/30-19" bak. Frontleppa (og all annen "styling" på bilen) er originale AC Schnitzer deler. De felgene er virkelig kledelig på E39! Hvem er det som forhandler disse felgene i norge da?? Hadde vært sinnsykt rått med slike på vogna mi! Eiker Motorshop ( www.eiker.com ) selger disse, koster rundt 3000,- kr pr. stk.
Bombtrack Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Blir veldig spennende Har noen hørt noe om hvordan senkesettene til Hamann er? Blir nok så jeg går for det. De har 40/20 senk til min. Hvor får man tak i Hamann senkesett da?
Bombtrack Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Glemte å spørre om hva slags felger og frontleppe du har på bilen? Felgene var jo skikkelig rå! Felgene er RH AC Schnitzer replika, 8,5x19" med 235/35-19" foran og 9,5x19" med 275/30-19" bak. Frontleppa (og all annen "styling" på bilen) er originale AC Schnitzer deler. De felgene er virkelig kledelig på E39! Hvem er det som forhandler disse felgene i norge da?? Hadde vært sinnsykt rått med slike på vogna mi! Eiker Motorshop ( www.eiker.com ) selger disse, koster rundt 3000,- kr pr. stk. Takker for svar Der var di ja! Får virkelig lyst til å bestille med en gang..vanskelig å se på andre felger når jeg har disse i bakhue!
ReBell Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Blir veldig spennende Har noen hørt noe om hvordan senkesettene til Hamann er? Blir nok så jeg går for det. De har 40/20 senk til min. Hvor får man tak i Hamann senkesett da? Hos Hamann så klart?
ReBell Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Da har jeg som (så langt) eneste nordmann skaffet meg rabatt avtale hos Hamann. Og fjærer er på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå