Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke for å ødelegge. Men, jeg lurer på hvordan dere tenker når dere sier at det Chip/sprut ikke trengs? Hva slags dyser du får for 600kr er en annen ting..! BTR kreves ihvertfall. Syns det burde være full klarhet i det når det gjelder salg. Men jeg vil påstå at om dette skal sette på f.eks M50b20/25, og du lader 0.5. så trengs:Chip/sprut, BTR, Dyser. Vet ikke hvor mange HK den orginale holder.. men jeg ville ihvertfall byttet den.

Får 200 cc dyser fra meg for 600 med garanti.

200cc på en 2,0 l med turbo med moderat trykk og BTR (bensintrykksregulator), skal holde.

Forøvrig har jeg averteret flere dysesett både høy og lav-ohms til samme pris uten interesse.

Og det kan virke som de som "bygger" på "egenhånd" tror de må ha 750cc dyser osv.

Beregner ferdig og setter opp noe som passer til bygget...

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
bare lurer, hva er BTR?:P

btr =bensin trykk regulator.

med kun dette montert så er det vel vanskelig å lade noe særlig mer en 0.2bar før du får problemer med at den begynner å "kutte" pga tennings bank så lenge ikke ecu er om programert for pustehjelp??

Skrevet

for oss som er int i å kjøpe hadde det vært fint om noen som faktisk hadde peiling på dette kunne si hvordan fakta er og hva som trengs. evt totalt byggekostnad. ikke så mange innspill. for da blir man forvirret. forøvrig er det en salgstråd. så da spørr jeg. har en E34 520 24V hva må jeg ha for å få det til å lade ca 05-06?

Skrevet

Hei de du trenger for å ladde 0,5 eller 0,6 er andre dyser. for BTR er de med i pakken :wink: å alt de andre du trenger er med i pakken. Jeg kjører selv med turbo. Eneste jeg har byttet er Dysene å en BTR å da Kjører jeg på 0,7 i trykk. å min bil Kutter ikke å den får heller ikke tenningsbank!!! Å jeg har en M50B20 Motor :wink:

Mvh Marius Løvseth

Skrevet

Nei er ikke de :wink: er de ingen inn hær som vil ha de. Da får jeg bare selge de til kammeraten min som ville kjøpe de for 9000kr! Men de som er domt me de er at hann ikke har penger før slutten av februar!

Skrevet
Fordi at?

Fordi at, bilen vil mest sannsynlig få for lite bensin. Kjører du med bredbånds lambda og får sjekket at dette går bra så er det ikke noe problem. Tenninga er også et problem.. tenningsbank er ikke noe jeg vil ha i bilen min ihvertfall.

Vil bare få fram at det, det er enkelt. MEN ikke så enkelt som folk vil ha det til. Vet ikke hvor mange som anbefaler å bare kjøre kompressor og BTR jeg?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...