Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, så er det ganske dyrt. Er ikke ordentlig kvalitet. er ikke bolt-on, noe som gjør ting mye mer komplisert. å de som virkelig vurderer kompressor på bilen, invisterer gjerne i rotrex/ESS.

Så, du må nok litt ned i pris om du vil at noen her skal kjøpe det :wink:

Skrevet

De er jo ikke dyrt da!! Å de er Bolt-on! å Rotrex/Ess er jo 4 ganger dyrere!

har fremdeler kompressord kittet! De er pakket å klar til sending om noen er interesert :wink: Kan selge de for 8000 pga trenger penger Raskt!

Mvh Marius Løvseth

Skrevet

Det er mulig det bare er meg, men jeg føler enda ikke jeg har fått helt svar på hva dette settet passer til. Hvilke motorer og karosserier har det monteringsbraketter, reim, etc. for?

Skrevet

Vil passe på M50 og M52 i allefall.

Er en brakett som skrues fast over oljefilterinsats.

Der ledes reimen over dette ekstra reimhjulet til komp.

Dette er likt Infinitas,Rotrex osv.

Denne komp er luftkjølt og ikke oljekjølt som nevnte.

Spiller ingen rolle hvilket karosseri motoren sitter i så lenge toppdeksel ikke sitter "over" panser.

Størrelse på motor er ikke så nøye da trykket på luften vil være den samme, og det er størrelse på tuber gjennom LMM og gasspjeld som vil bestemme "flow".

Skrevet

Men ting er jo forskjellig plassert i forskjellige karosseriers motorrom. Det må jo være plass til kompressoren.. og spiller det noen rolle om man har A/C eller ei? Hvilket reimhjul går den på?

Skrevet

Skjelden man har plassert noe annet over oljefilterhus.

Og inntaket på den kan vries for å vinkle innsugsslange der man vil ha den.

Om multireim driver AC er det mulig man må ha en litt lengre reim, tror den som fulgte med var 320.

Den er drevet av multireim.

Og nei, det er IKKE jeg som selger, har bare sett kompressor og fulgt med på tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...