stianhf Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Hvordan får jeg ut den fremste delen av gulvteppet? Oppdaget at det var vann under baksetet, og etter å ha fjernet det, så jeg at det var mye vann under gulvteppet også. Har fjernet fremseter, bakseter og bakerste del av gulvteppet, men den fremste delen sitter fast under dashbordet. Hvordan får jeg løs den delen? Må jeg løsne dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Du må ut med midtkonsollen og alle innstegslistene ved dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Midtkonsollen er ute, men gulvteppet sitter fortsatt fast under dashbordet. Må jeg løse hele dashbordet for å få løs gulvteppet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hmm er usikker der gitt. Jeg har kun løsnet teppe i fremkant tidligere, det er "hektet" på noen kroker like under pedalfestene på førersiden.. Regner med at det er noe tilsvarende på passasjer siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ingen som vet sikkert? Må få ut gulvteppet siden det er gjennomvått av vann pga lekkasje i bagasjerommet... Har satt en 2000watt varmluftsvifte inn i bilen, den står og varmer opp interiøret, i håp om å tørke/fordampe vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 du må ut med dashbordet, og lufteslusene under.. med mindre du vil kutte det løs:O Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå