Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

e36 325/320 turbo kit til salgs. Er ikke brukt.

Selges for 6000`- + frakt. Selges kun kompett.

Følger med:

- Turbo T3/t4

- intercooler

- Nye pakkninger

- Olje kit

- Grenrør

- Dumpventil

b54bohjef9typof8bj8m.jpg

7xfms9up9o0humltjlq5.jpg

2kkrohzppsrrv1sv0pl8.jpg

qg3k8h0qgalzwzhcv7ok.jpg

joq08kvydwghwxlmfixj.jpg

scxpfanrby6ke8d9t8g8.jpg

fcs3ui49u1fzj8rzhg8o.jpg

Skrevet

Er detta et helt og komplett turbo sett? bare og montere så er det i boks? Eller skal det til mer? wastegate og sånn? (har ingen erfaring)

Skrevet

Er usikker på dimmen, men den skal passe i fronten på en e36. kan måle den hvis du vil. er usikker på merke. men er en jeg kjenner som har det samme og det fungerer helt 100% hos han

Skrevet

Hmm. Hva med btr, tilleggssprut, å dyser å alt dilldall som komme ekstra?

Sorry viss jeg tar feil men er litt intr + at jeg ikke har peil på hva som trengs for å bygge turbo.

Hva med senking av komp?

Regner det passer på E34 M50b25.....

Hvor i lande bor du? kansje slipper frakt.

Skrevet
Er usikker på dimmen, men den skal passe i fronten på en e36. kan måle den hvis du vil. er usikker på merke. men er en jeg kjenner som har det samme og det fungerer helt 100% hos han

viss du ser på siden av eska på dumpventil så står d sikkert merke der. samme som mitt ser d ut som.

sjec0a39lcoaouj957sm_thumb.jpg

ehezs7yicz6aw3xjhuow_thumb.jpg

0nczoryvgp8b7aljrxho_thumb.jpg

Skrevet

Holder til i rogaland sandnes/stavanger område.

Er alti fordel med btr,tilegssprut eller datasprut og dekomprimering. men kommer an på hvor mye hester du er interisert og ta ut, og hvor mye penger du vil legge i det. dekomprimering med 3mm mls pakkning er jo en biligere måte en å kjøpe stempel og råder men ikke så holdbar som stempel. er som sakt mye du kan gjøre men kommer an på hvor mye hk du vil ha og hvor mye penger du vil buke.

Skrevet

kan godt stemme det er fra xspower ja:)siden det står på eskene :P. bestilte det fra ebay.co.uk husker ikke hvor mye jeg ga for det, er en stund si jeg kjøpte det.

Skrevet

Jaha. Men det burde vell holde med btr, større dyser og tykkere TP. Tenkte bare rundt 0.3 - 0.5 bar. Ville bare ha den gromme sekserlyden sammen med susinga fra turbon :)

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...