Nitrotox Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 e36 325/320 turbo kit til salgs. Er ikke brukt. Selges for 6000`- + frakt. Selges kun kompett. Følger med: - Turbo T3/t4 - intercooler - Nye pakkninger - Olje kit - Grenrør - Dumpventil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Er detta et helt og komplett turbo sett? bare og montere så er det i boks? Eller skal det til mer? wastegate og sånn? (har ingen erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2008 må lage til trykk rør fra turbo til intercooler til innsug. det er det eneste, ellers er det bolt on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 Ossen merke er dette? Og hva er dimmen på intercooleren?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Er usikker på dimmen, men den skal passe i fronten på en e36. kan måle den hvis du vil. er usikker på merke. men er en jeg kjenner som har det samme og det fungerer helt 100% hos han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvor i landet bor du foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hmm. Hva med btr, tilleggssprut, å dyser å alt dilldall som komme ekstra? Sorry viss jeg tar feil men er litt intr + at jeg ikke har peil på hva som trengs for å bygge turbo. Hva med senking av komp? Regner det passer på E34 M50b25..... Hvor i lande bor du? kansje slipper frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Ossen merke er dette? Og hva er dimmen på intercooleren?! er vel fra xs power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Er usikker på dimmen, men den skal passe i fronten på en e36. kan måle den hvis du vil. er usikker på merke. men er en jeg kjenner som har det samme og det fungerer helt 100% hos han viss du ser på siden av eska på dumpventil så står d sikkert merke der. samme som mitt ser d ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Holder til i rogaland sandnes/stavanger område. Er alti fordel med btr,tilegssprut eller datasprut og dekomprimering. men kommer an på hvor mye hester du er interisert og ta ut, og hvor mye penger du vil legge i det. dekomprimering med 3mm mls pakkning er jo en biligere måte en å kjøpe stempel og råder men ikke så holdbar som stempel. er som sakt mye du kan gjøre men kommer an på hvor mye hk du vil ha og hvor mye penger du vil buke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 kan godt stemme det er fra xspower ja:)siden det står på eskene . bestilte det fra ebay.co.uk husker ikke hvor mye jeg ga for det, er en stund si jeg kjøpte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Jaha. Men det burde vell holde med btr, større dyser og tykkere TP. Tenkte bare rundt 0.3 - 0.5 bar. Ville bare ha den gromme sekserlyden sammen med susinga fra turbon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Det burde holde de ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Teserud Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 mye kan man få ut ved nye dyser topppakning og lade på 0,5 da? regner med 0,5 er nogenlunde uskadelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivarandre Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 er dette turbokittet solgt? hvilket merke er turboen? og hvor mange hk er turboen god for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå