m3rnie Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Skiftet farge på 316'en i photoshop nå... ble en veldig spesiell farge! likte den godt... hva syns dere? **EDIT** Og det så jo til forandring BRA ut med oransje blinklys!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hvis du skriker etter oppmerksomhet er kanskje fargen noe å gå for Ikke noe jeg hade valgt selv tror jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Har en nabo med et turboprosjekt på en 1,6l vtec motor i civic på gang... Han har lakket den i lamborghini oransj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 For det første, man maler ikke en bil. For det andre har man ikke en så knall farge på en bil som dette. Biler som skal ha slike farger er de lave flate, lamborghini og lignende. Selv er jeg fan av anonyme farger med litt effekt i sola heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 liker du fargen så går du for den! Er jo ikke værre en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 gooold digger fet farge.. men synes ikke bilen fortjener den, den er jo helt original no offence Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Fet farge det der... Ligner nesten litt på fargen på min, bare at den er mer orange!!! Men har du lyst på den så gå for den. Men skal du gjøre noe mer med bilen enn bare å lakkere?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Var nok ikke tenkt å lakke (kaller det male når det gjelder PS ) bilen i denne fargen... Ville bare høre hva folket syns om e36 i en slik farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Okey, i see;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 gooold digger fet farge.. men synes ikke bilen fortjener den, den er jo helt original no offence None taken Ellers så, dette er vel å banne i kjerka, men etter å ha sett et sted i forumet at noen mente at om man tok vekk nyrene fra en BMW så ville det ligne en opel... tok for meg min egen bil og sjekka ut dette... tror ikke jeg vil legge ut bilde under her, heller legge ut en link, så får folk se på eget ansvar!!! http://images.bimmers.no/files/rrhj09l77m0ihjpncv29.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Jeg synes den fargen var fet, men den passer nok best på en modda bil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 hehe ja ble veldig spesiell front med di spleise nyrene.. man får jo faktisk kjøpt noe lignende.. da hadde jeg heller gått for gull-fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå