mAZE Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Den kommer nok garantert ikke nå. Det kommer mye snø i mars og april. (Sikkert..?)
Haug Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Smelter vekk det meste, så det nesten er helt bart. Så kommer faenskapet igjen Er så typisk!
Stramvaier Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 det er så normalt som det går ann å få dt. hehe
Bjørnar_ Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Mye bedre med sommer og sol ja! Får satse på at den globale oppvarminga fikser biffen vel...
336mik Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Har ventet på global oppvarming siden jeg første gang hørte uttrykket jeg,men har ikke sett noe til det ennå.
Haug Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Hehe Kong vinter kan gå å legge seg for min del.
Maxxsonics Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 mye av at det ikke ble mjøsa rundt i fjor var vel pga at det ble aldri satt noen dato.. jeg hadde tenkt å sette dato en søndag en helg utpå høsten ifjor, men hadde altfor mye jobbing i fjor høst, så ble ikkno av! kong vinter kan godt dra ja! er absolutt ikke så farlig med den vinter'n får min del! heia global oppvarming :whoa:
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Nå håper jeg det ikke kommer mere snø her på hamar.. i dag er det knall vær og tøre og fine veier .... Har sinnsyk lyst og lufte grom bila nå ..
Haug Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Har smeltet ganske mye nå den siste uken Men typisk at det fortsatt er masse snø og is i oppkjørselen der bilen står, bart overalt ellers, og masse snø og is i oppkjørselen der jeg bor
Maxxsonics Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 burde hatt pusse treff etter påske da.. bmwccn hadmark oppland hadde det noen år.. men det blir kanskje litt vanskelig, det krever jo litt plass og lokaler...
mAZE Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Få dere vinterdekk så dere kan kjøre hele året og slutt å surv om snø. Sier han som aldri har hatt bil som en kan bruke hele året, foruten den dassen han har nå..... hehe
oddis Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Vinteren er jo den morsomte årstiden å kjøre BMW under 200 gamp Dekorere veien med parallelle linjer i alle former. Bare være nøye med å vaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå