Stramvaier Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 kommer ingen nå eller? så entusiastik du er. er hvertfall noen av oss som prøver å få igang noe her Maxxsonics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 får all del, kjempe bra du drar i gang noe!! er altfor stille det BMW miljøet i hedmark oppland området! så veldig bra du drar igang noe! jeg er allefall VELDIG klar til treff til sommer'n! .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 11, 2008 Share Skrevet Mars 11, 2008 Synd at sånn skjer. Måtte selv jobbe i dag. Men vanskelig når bilen fortsatt står inne :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Haug? går du om dagen du da eller? dette var ikke et ute treff der vi står å glaner på bilene å sparker i hjula. dette var jo inne på mc donald. så hadde ikke spilt så stor rolle åssen bil man kommer med. dette var et sosialt treff for å prøve å bli litt kjent å få skarvla litt. vi var ikke mere enn 4 stk men vi som var der hadde det i hvertfall hyggelig. får håpe flere kan komme neste gang vi prøver å dra i gang noe her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Jeg både går og låner bilen til dama, Stramvaier. Ikke lett å komme seg dit når vi jobber til forskjellige tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 vi får prøve å ta et treff over påske igjen, håper oppmøte blir eventuelt bedre da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 hadde vært bra med et møte, men helst i slutten av april. for da har vell alle nesten fått ut sine biler. : p og jeg hadde fått lakkert og fikset min : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 hadde vært bra med et møte, men helst i slutten av april. for da har vell alle nesten fått ut sine biler. : pog jeg hadde fått lakkert og fikset min : p blir nok et treff før det tenker jeg. et slik som vi hadde nå på tirsdag. da satt vi inne på mc donald og hadde en hyggelig prat. så da er det samme åssen bil man kommer i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Da får jeg satse på mange inne treff, så kan jeg pruppe bortover med bobla. heheh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 kan da komme med bobla på ute treff også du. hehe. trenger du en bil å stå å sparke i hjulene på så skan du sikkert låne en av dekkene mine. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 13, 2008 Share Skrevet Mars 13, 2008 Høres ut som en plan. Nå har jeg jo fortsatt bmw'n min da, så mulig jeg slipper andre sine hjul å sparke i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 synes ikke du skal selge den heller jeg da. Hvertfall hvis du ikke kjøper noe grommere da, men må være BMW. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Kommer jo ikke til å bruke BMW'n i sommer omtrent tenker jeg. Kun bobla, og noe grommere bil blir det nok ikke. Vurderer V70 evt en ny Nissan Navara faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Noen som er lysten på et lite treff i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Blir det fint vær snart, så hadde det vært fint med ute treff nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå