iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Bilen min er en 1993 modell e36 325i coupe Som nå er SOLGT . Etter å ha gått i tyskland siden ny ble den bruktimportert til norge høsten 2007 og eu-godkjent Bilen ble innkjøpt på min bursdag i 2007, helt original. Nye deler blir stadig montert, og her er liste over hva som ihvertfall er kjøpt inn: Bil: 1993 modell BMW e36 325i coupe Eier: Øystein / inthe Motor: #M50B25 24v med vanos Chip, kommer i posten Aluminium stabilisatorstag over motor - levert tilbake #Powerfilter #M oljelokk Girkasse: #Original 5-trinns manuell girkasse med shortshift Eksos: #Ac snitzer bakpotte Mellompotte fra 328 med doble rør og uthullede katalysatorer Drivverk: 328 differensial med brems (sperre) Nye 328 drivakslinger Foringer: #Komplett sett powerflex i bakstilling Powerflex foringer stabstag foran Clutch: Ny M50b25 clutch, desverre original Understell: Gule KONI høyde og hardhetsjusterbare Nye topplagere Eksteriør #M3 frontfanger med GT-Splittere #Ny pre-facelift grill Svarte nyrer M3 Sideskjørt #M3 Bakfanger med diffuser #M3 Speil, elektriske med varme #M3 dør-lister #M3 GT to-delt vinge Bmw motorsport dørhåndtak #Rieger bakrutesenker #Kamei lyktelister over hovedlys #Kamei lyktelister under hovedlys Interiør: #Svart sportskinn med midtarmlene Harman Kardon sound-system høyttalere Nye typen dashbord med airbag på passasjersiden #Komplett M3 svart taktrekk, med svart bmw lys-pakke #Ny el. taklukekassett med svart trekk #Svart hattehylle med innebygget rullegardin M3 gulvmatter (ikke ankommet enda) M3 girkule i skinn med lys #M3 ratt i skinn med airbag Ny frontrute Nye vindusviskerarmer og spylerdyser Originalutstyr: Digitalt 2 soners klimaanlegg Elektrisk soltak El.vinduer Kjørecomputer med check-kontroll Lakkfarge: BMW 181 Diamond Black Metallic Stereo: 2 x 12” Rockford Fosgate sub Rockford Fosgate 1500bd forsterker Pioneer cd-spiller med mp3 Anlegget er ikke satt i, pga bruker bilen til mye frakt av ting å utstyr (derav arbeidsbil) Lys: #Nye HELLA hovedlykter #Nye crystal blinklys #Nye klarglass spredere #Crystal baklykter #Nye forskjermer uten sideblinklys Felger/dekk: 8x18" ACSnitzer skrudde felger med 225/40 zr 18 sommerdekk #7,5x17" Originale M3 Motorsport felger med 225/45 r 17 piggfrie vinterdekk 6 ekstra 18" felger med tilnærmet nye 225/40 zr 18 dekk (spinnefelger) Tips og råd mottas gjerne med takk. Og jeg har valgt pre-facelift grill med nyrer av en grunn, jeg liker den bedre enn (97 mod) facelift grillen. Nylakkert frontfanger, sideskjørt og bakfanger blir montert nærmere sommeren, delene står klare. Svarte nyrer kom aldri i posten, og gt-splitterne blir montert på neste frontfanger Noen flere bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 strøken arbeidbil dette da;) du som har gjort alt med den eller var den slik? eneste jeg ikke likte var de lyktelistene nede på lyktene men det er jo bare en liten detalje. ellers strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hva i all verden gjør dette til en Arbeidsbil? Coupe er ikke akkurat no praktisk pickup Men pen bil da Likte ikke lyktelistene nede, men resten var flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 veldig få som liker lyktelistene nede, men det får så være.. hehe har bare denne bilen, så den må fungere som altmuligbil.. men blir nok en plukkopp etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 jeg kjøpte bilen original ja.. og alt er ikke ferdig montert da bildet ble tatt, mangler m-lister og skjørt på sidene, og panseret er ikke helt justert.. men ellers er det jo noe å dille med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 se der ja gleder meg til flere bilder hehe... coupe er en fin arbeidsbil det... kommer jo helt an på arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Hva jobber du som!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 hmm.. 325 og 328 har samme eksos. Mye snacks på denne. hiv ut fler bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Kunne godt tenkt meg en slik arbeidsbil! Mye riktig både utvendig og innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 hmm.. 325 og 328 har samme eksos.Mye snacks på denne. hiv ut fler bilder da? er ikke doble rør på mellompotta på 325, thats why.. bilder blir det når det blir litt bedre vær.. må få montert lister å diverse.. samt kanskje få rubba opp bilen, veldig sliten i lakken etter vinteren.. er ikke noe flink til å vaske bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Nye deler fra lakk.. Får satse på at snøen er forbi, så det er en vits i å montere skjørter og diverse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Kunne godt tenkt meg en slik arbeidsbil! Mye riktig både utvendig og innvendig forresten, Ad|oS, er ikke du flink til å ta bilder? skulle gjerne hatt et par skikkelige bilder av bilen ei gang til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 lover godt det jo, han er det.... vi tar en samling og tar noen fellesbilder og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Kunne godt tenkt meg en slik arbeidsbil! Mye riktig både utvendig og innvendig forresten, Ad|oS, er ikke du flink til å ta bilder? skulle gjerne hatt et par skikkelige bilder av bilen ei gang til våren.. Har mine lyse øyeblikk i ny og ne Vi skal jo ha et treff i Krsand nå til våren, så får vel prøve å fikse noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 høres bra ut.. moro med noen fellesbilder er du bare passasjer med adidas sko adios? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå