///Mysild Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 han skal nok få kjøpt seg bil snart... har skamfart nettet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Har oppgradert med noen Oasics nå Men jobbe HARDT med å finne meg ny bil nå. Mulig noe nytt i løpet av en uke eller noe. Men har sagt det en del ganger nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Hadde ikke du et par biler i kikkerten da. Ble det ikke noe med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Helt grei arbeidsbil=D Hehe, hadde ikke hatt den og brukt den på jobb hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 må jo komme meg til jobb, så da er det jo gøy å kunne kjøre i noe greit noe Ser du har 325 selv, bruker du ikke den til jobb hver dag? Helt grei arbeidsbil=D Hehe, hadde ikke hatt den og brukt den på jobb hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Har oppgradert med noen Oasics nå Men jobbe HARDT med å finne meg ny bil nå. Mulig noe nytt i løpet av en uke eller noe. Men har sagt det en del ganger nå... da syns jeg du skal se på min bil, når jeg har fått montert ferdig alt.. knallgod bil som du skal få en grei pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Har hatt flere i kikkerten, og ene skulle jeg hente men selger forandret plutselig pris. En annen skulle jeg kikke på på onsdag som nettopp var etter å ha avtalt med selger på tirsdag kveld. Like før jeg skulle dra på onsdag ringer jeg selger, og han sier at bilen er så godt som solgt til en annen. Ingen vits for meg å dra lengre... Skal kikke på en E46 318ci på onsdag, og det er ganske stor sjanse for at jeg kjøper den... Send meg info om bilen din ASAP med prisanslag, så kan jeg hvertfall vurdere det... Edit: Står jo ganske mye info i tråden her... Send meg en mail med masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 sendte deg PM ja.. har ordnet meg M-pedalsett og fothviler også nå.. spørs om det blir fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 jepp... klar for handel i morra hvis jeg ikke finner en billigere fanger på 1 dag hehe... tar med morten, han skal visst se på noen 19"... passer det i 6 tia ei gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 hm.. må ta det før det.. helst rundt 3..4.. sender mobnr på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 bakfangeren solgt, ny blir snart montert.. fått montert på bilen din mysild? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Kommer det noen flere bilder her snart? Ferdig produkt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 ja, muligens jeg får tatt noen bilder til helja.. alt er montert nå, utenom m3 skjørtene.. må kanskje få smelt på dem også.. så skal jeg ordne noen bilder til deg.. må få slengt ut bilde av adidas skoene dine du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Skal se om jeg får fikset et bilde av skoene ja hehe Bare å smelle dem på å få lagt ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå