///Mysild Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 bakfangeren solgt, ny blir snart montert..fått montert på bilen din mysild? fangeren kommer på i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 høres bra ut mysild får forhåpentligvis henta mine nylakkerte deler til uka, og montert.. så blir det noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 ikke kjedelig! kanskje jeg setter på vingen, leppa, splittere og skjørter før helga... bare for å ha det på fangeren er på btw ble gromt det menne, skal du komme på driftinga før bimmerstreffet? skal muligens få sitte på litt med noen diverse hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 aha.. du skal være kartleser altså.. ja blir nok til at vi tar en tur inn igjen neste helg, er jo moro så lenge været er sånn passe.. samt vi får tatt en tur til mdonald åssen biler skal du sitte på med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 ikke dumt blir vel no sierra greier, for 325en din klarer jo ikke å spinne hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 SIERRA?! Fysj... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 sierra er til for å straffes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Ja. Er liksom ikke så nøye om man skjærer/smeller en sierra. Men sierra-seter er ikke verdige til å ha nærkontakt med mine rauballer i hvertfall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 helt enig, sierra skal straffes.. min bil skal bare pusekjøres.. hehe.. ihvertfall til sperra kommer på, og jeg går ned til smalere enn 235dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Haha, bare fordi du ikke har motor til å dra løs 235-dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 klart man kan, spørsmålet er om man vil slite ned nye dekk.. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Haha, bare fordi du ikke har motor til å dra løs 235-dekk Ikke mobb folk som ikke får 235 til å slippe. (Måtte faktisk satse en del for å få skikkelig slipp på 185 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Hehe... Bare kjøre fort nok, å svinge brått! Noe slipper hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Hehe... Bare kjøre fort nok, å svinge brått! Noe slipper hvertfall Og andre tipper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 20, 2008 Share Skrevet Mars 20, 2008 Arbeidsbilen der va fine... E ikkje ein sånn ein E36 mann, men den va ikkje galen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå