Dryg Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Har virkelig store problemer med vannlekkasje på min 525IX. Venstresiden, altså førersiden bader i vann! Og har dertil fått litt el.problemer da ledningene under setet bader i vann... Noen ideer på hvor vannet kan komme inn? Har en liten mistanke om dørtrekket(plasten på innsiden) på bakdøra kan være løs. Har prøvd å limt denne før, men mulig det ikke har vært vellykket. Noen med ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 Siste dager har noen tråder vært her på bimmers om drenering iforbindelse med takluke. Har tidligere lest en tråd på bmwccn om rust nede ved kanalen som kunne ruste om drenering ved nevnte felt var tett på E34. Spm blir da om du har takluke? Edit: Noe spes lukt, f,eks kjølevæse etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dryg Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Jepp, har takluke og har også tenkt på den tanken ja. Har blåst dreneringen med trykkluft tidligere men det spørs om det kanskje er bedre å stikke de opp med en streng el. Har hatt dette problemet tidligere i høst og trodde jeg hadde fiksa det nå. Da festet jeg på den plasten på dørene. Den var løs i underkant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dryg Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 Det er helt luktfritt, det er ikke kjølevæske som kommer inn.. Eller er jeg meget fornøyd med bilen! Kjempegod bil, spesielt nå på vinterføre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassik Skrevet Januar 30, 2008 Share Skrevet Januar 30, 2008 løst trekk på dør skal ikke ha noe betydning, er drenering i bunn på dørene, sjekk disse. sikker på at det ikke kommer inn frontruta? er også en plugg i bunn under teppet, sitter denne der? sjekk dette utenfra, ca 40 mm. du har også en ledningsgjennomføring til sideblinkers. går fra forskjerm og til bak sparkeplata ved høytaleren. er sikkert monter hvite blinkers uten å få på plass denne gjennomføringen. Prøv å se noen av disse stedene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dryg Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2008 dreneringene i dørene er åpne.Finner ikke noen plugg på venstresiden. Det er en på høyre side og den er tett. Det kunne dessuten aldri ha lagt seg så mye vann der hvis den var åpen, da hadde jo vannet rent ut igjen.. Bilen min har ikke blinklys på framskjermene.(import)Og det er tørt så langt jeg kan se bak spakepanelene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå