Anderslien Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Skrevet Februar 1, 2008 Hvor bestilte du det kittet fra i USA? Jeg tenkte å gjøre det samme, har også tre lister og vil skifte de. Bestilte det fra en på ebay som kaller seg RoverActive eller noe lignende. Han er veldig seriøs og koster ikke mer enn $60 i frakt.
P.I.B Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Jeg fikk lakkert alle listene på en E46 Sedan jeg hadde engang. Resultatet ble strøkent!
kilronan Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 hvor får en tak i slik folie da?? hadde vært kul og testet Prøv å oppsøk noen i lokalområdet som driver med virksomhet a'la skilt/reklame/bildekor så får du sikkert kjøpt noen meterlengder. Slike typer folie er vanligvis relativt elastisk og kan gjøres ytterligere elastisk vha varmluft/hårføner. Anbefaler imidlertid ikke en slik jobb til folk som har lett for å bli sinna på døde gjenstander, for det er litt pirkete. Men når man får inn teknikken så går det greit. Folien min er fra Avery Graphics i fargen silver metallic, uten at jeg påstår at den er bedre enn noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå