CEJ Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 bytte i bilen min? + 80k i mellom? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12302965 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 ja 80 imellom som jeg skal få av deg? neida. trur nok ikke det. selges nå ny pris ferdig fikset. nesten helt ferdig pruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 syns du burde skru ned prisen enda litt til skal du ha no mulighet for å få solgt den.. mangler det lille ekstra, ellers en fin bil.. sry o.t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 syns du burde skru ned prisen enda litt til skal du ha no mulighet for å få solgt den..mangler det lille ekstra, ellers en fin bil.. sry o.t da har jeg lagt til det jeg har av ekstra bmw ting på lista. er deler for ganske mange 1000 hvis man kjøper det nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 her er det noen bilder ifra forrige eier. så får dere se åssen den egentlig ser ut når den er nyvaska og ikke i en trang støvete garasje er jo også litt lettere og se åssen den ser ut når den står nede på alle 4 hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg