osjaavik Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 veit du om det er lett å montere vindusheisene i bil uten vindusheiser orginalt?
John H Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Det vet eg ærligt talt ikke, men kan da ikke være så vanskeligt skulle en tro..er vel laget hull til heisene i døra fra før vel? så da er de ledninger som må trekkes evt.?
Mexos Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 hvilken pris hadde du tenkt deg for vindusheisene foran? Ser ut som min synger på siste verset
remster Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 jeg er int i lyktene dine. men er det linsetyper? og kan du ta et bilde av lykta bakfra uten dekslet? leter etter reflektorer jeg skal bruke.
John H Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Skrevet Februar 24, 2008 Du får gi meg et bud på heisene Mexos, vet ikke hva man tar for slikt eg? Skal prøve å få tatt bilde av baksidene på lyktene imorra, tror ikke det er linselykter men skal sjekke..
John H Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Her er noen bilder av lyktene, er veldig hele og pene, eneste er det ene glasset i hver lykt som evt. må byttes over. Er ikke linselykter. Glemte å ta av dekselet da eg tok bilder.. Har også en veldi fin nesten ubrukt stuss til å sette på dobbel orginal eksos, Ser nesten ut som ny..Kjempefin oppgradering som er gjort på 1 min. å sette på..er vel lik AC Schnitzer sin? Slik ser den ut på orginal e36 325 potte
djscream Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 solgt stabstaget til å ha under bilen ?? PM ME !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå