Disaster Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 Gir deg 600,- + frakt for vindusheisene om de passer min E36 sedan 1991 mod. Har du taklukemotor liggende?
mrbatnes Skrevet Mars 10, 2008 Skrevet Mars 10, 2008 har ikke noen senkefjører liggende vel?? fjøra mi bake knakk
John H Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Skrevet Mars 10, 2008 Gir deg 600,- + frakt for vindusheisene om de passer min E36 sedan 1991 mod.Har du taklukemotor liggende? Heisene har eg, men ikke motor. Har en som muligens er intressert i dørene med alt i, så da venter eg litt til eg får svar fra han. viss ikke kontakter eg deg:) har ikke noen senkefjører liggende vel?? fjøra mi bake knakk Hehe, jo har faktisk det tror eg, delebilen er senka med jamex fjører mener eg Si fra viss du er intressert:D
John H Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Skrevet Mars 11, 2008 hvor mye senk er det bak/fram da? Usikker, men antagligtvis ca 60/40 Om bakstillinga passer har eg ingen aning på..er fra e36 is, så har ikke peiling på hva som passer om hverandre på de modellene desverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå