Morty999 Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 har hørt att noen ytterst få kom med dette.. noen som veit hvor man kan få tak i dette? event om går det ann å lage det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 31, 2008 Share Skrevet Januar 31, 2008 Det eksisterer iallefall, men har aldri sett det påmontert bil.. Fadern har ei stående, men den er vell låvt bort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 si fira hvis den blir til sals da.. for da SKAL jeg ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Hvor mye vill du gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 hva skal du ha? er den komplett? med alt som trengs for å montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Den er komplet, har ikke tenkt på noen pris siden den ligger fint i hullet i taket på min e23. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 tja.. 1000 kr? jeg trenger da _ALT_ så den kan skru den i min.. vet ikke om det er forskjell på elektrisk og mekanisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Er nokk ikke intresant å skru tllbake stålluka for en tusenlapp. Når jeg tenker meg om har jeg ikke vierne til den heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 pris på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg hadde glassluke i min M5, men den er død... Både luka og bilen dessverre, og nei, det var ikke jeg som vraka den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Sammigun her på forumet har slik luke i sin e28,den har han å pedi montert,han vett sikkert ka som trengs av deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå