tic`n Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 hiver meg på denne og tillater meg å legge ut noen bilder av gammelbilen min savnet er stort Slags frontleppe er dette???
Stianvi Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Hvor får jeg tak i sånne baklykter? og jeg lurer på hvor jeg kan få tak i en slik bakfanger? den var veldig stilren og fin=)
FTE Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Og de baklyktene er gått ut av produksjon så de er verre å få tak i. Prøver selv men er nesten umulig...
_anders Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 eeldig mye fin bil her ja. Mye m-tech II, så er vel inne på noe jeg og da
Mailen Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 så for en stund siden en film/bilde serie på youtube av e30. vet det var en kamelon lakkert e30 med der. noen som har link til dennne videoen? har prøvd alt for og finne den nå:S mailen
anders87 Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Litt overdimensjonerte felger kanskje, men likte det litt fordèt.. Er hvertfall det man kan kalle tyskerstuk!
MariusG Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 hiver meg på denne og tillater meg å legge ut noen bilder av gammelbilen min savnet er stort Slags frontleppe er dette??? Mattig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå