Johnny Bravo Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 joa.. har jo bilde. En stor amerikansk pickup, Dodge kanskje, står høyt på ønskelista mi også! Skal lakke hiluxen om ikke lenge, bare så det er sagt
Grasatfahrer Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Vinterbil med høy bakkekaring, diesel og unødvendig 4wd blir for mye kompromiss for meg .. Jeg kjøpte M5`en som vinterbil , artig sladdevogn
S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 kompromiss? finnes jo ikke noe som er morsommere å kjøre på vinteren enn en skikkelig 4x4. spesiellt om man har mulighet til å brumme en tur utafor veien. det er jo klart at det er fint å kjøre sidelengs med en senka bmw, men det er jo på ingen måte hver dag det er føre til sånt. og har man egen vinterbil slipper man å ta hensyn til bakkeklaring når man rigger bilen til sommerføre. Johnny Bravo: ja det var noe sånt jeg kunne tenkt meg å kjøpt. finfint leketøy på vinterføre. sånne biler kan man jo nesten lakke selv med rull. så blir det veldig lett å fikse om bilen får en kakk.
Johnny Bravo Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 helt fantastisk framkommelighet med høy bakkeklaring og gode dekk Bilen blir lakket med sprøyte og bengalakk
klebefix Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Slik en 86 hilux har eg og anskaffa meg,einaste minuset er lite brukte deler hos huggere.Men toyota skaffer det meste då.
Johnny Bravo Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Er jo stort sett slitedeler du skifter og det børjo helst være nytt uansett.. Ikke gærne priser på toyotadeler..
S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 neppe så gærnt i forhold til bmw deler nei. kunne og tenkt meg en gammal dodge pickup, men det er ikke så lett å få tak i de. ihvertfall ikke uten at de er kjørt sønder og sammen. den 2,4 diesel på din, er det en turbodiesel?
Grasatfahrer Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 kompromiss? finnes jo ikke noe som er morsommere å kjøre på vinteren enn en skikkelig 4x4. spesiellt om man har mulighet til å brumme en tur utafor veien. det er jo klart at det er fint å kjøre sidelengs med en senka bmw, men det er jo på ingen måte hver dag det er føre til sånt. og har man egen vinterbil slipper man å ta hensyn til bakkeklaring når man rigger bilen til sommerføre. Jepp .. å kjøre traktor på vinteren blir for mye kompromiss.. Bmw er en ypperlig helårsbil , og du vet man trenger ikke å senke alle bilene så lavt at de subber veien. Dessuten er egentlig coilovere en smal sak å justere. Har bilen normal (M5) høyde trenger man ikke ta så mye hensyn , og den plasten som er der tåler jo litt. Frem kommer jeg meg garantert fortere en de fleste som kjører traktor med 33" dekk ihvertfall..
StrexX Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 har en 325ix toruing.. helt sjef på vinterføre, selvom jeg gjerne vil sette den i garasjen å bruke noe annet.. helt nye vinterdekk= kommer fram så å si overalt.. sitter som limt på veien.. må ha turtall og riktig føre for at det skal slippe i det hele tatt.. positivt og negativt på samme tid Grasatfahrer: M5 må være vinterbil ja selvom det aller helst burde vært en garasjestøver spør u meg..
Mexos Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Bilen jeg har nå er en helårsbil som faktisk har vært vinterlagret 3 mnd. denne sesongen pga. motorbytte Vanlige biler er bruksvare så ser ikke vitsen i å investere i vinterbil bare for å spare på den jeg har. Er no annet om jeg har hatt en E30 M3 eller en annen klassiker/ Spesiell bil.
Grasatfahrer Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Grasatfahrer: M5 må være vinterbil ja selvom det aller helst burde vært en garasjestøver spør u meg.. M5 er ikke noe morro når den står i garasjen, dessuten så tåler ikke M5 å stå stille over lengre tid ..
S.Hafsmo Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 er vel ikke for å spare på bilen da. synes bare det er skøy å kjøre stor 4hjulstrekker. samt det at det ofte kommer store skavler foran innkjørsel hjemme som fryser over natta. og det er ikke noen man prøver å flytte med bmw'n. i tillegg er det veldig lite slett terreng her, og da foretrekker jeg å ha en bil så jeg ikke blir stående i et lyskryss i en bakke. men jeg skal nok være enig i at du sikkert kjører fra en Hilux med en M5. og 540'n skal vel ikke akkurat være garasjestøver. må jo ha en sommerbil, vinterbil og garasjestøver. men har ikke funnet ut hva jeg skal ha i garasjen enda.
mhane Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Er ihvertfall storfornøyd med konebilen jeg kjøpte. 4x4 Ford Mondeo. Synes den er fantastisk bra på vinterføre. Ikke er de dyre heller.
Johnny Bravo Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 neppe så gærnt i forhold til bmw deler nei. kunne og tenkt meg en gammal dodge pickup, men det er ikke så lett å få tak i de. ihvertfall ikke uten at de er kjørt sønder og sammen.den 2,4 diesel på din, er det en turbodiesel? Er nokk ikke turbo desverre!...
cmito Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Kjører Mercedes 190D (D står for drifting) Veldig moro vinterbil, billig i drift og kan mest ligge 180grader breit og deretter fint rette den opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå